Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530i 170kw

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BMWerke
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 08.06.2013 00:00

#1 Příspěvek od BMWerke »

Zdravím kolegové.
Měl bych prosbu na 530i (automat) ráno když nastartuji vibruje celé auto, jak se to ohřeje je vše ok. Nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být?
Má tahle motorizace ve spojení s aut. př. dvouhmotový setrvačník?

Děkuji. patrik.
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#2 Příspěvek od soukupadam »

Zkus hledat EML, řeší se to tu hodně.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#3 Příspěvek od Tompo »

Mně se takhle projevovala Disa, když se odporoučela, bralo si to falešný vzduch...
BMWerke
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 08.06.2013 00:00

#4 Příspěvek od BMWerke »

DISA klapka je tam nová origo bmw, stejně tak obě čidla vačky.. já už vážně nevím
mario2503
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14.12.2014 01:00

#5 Příspěvek od mario2503 »

mě to dělala cívka,za studena nebyla funkční,po zahřátí se to chytlo.Tuším na 3 válci
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#6 Příspěvek od tee-jay »

Taky mi zastudena 530i N53 vibruje, po zahřátí vše OK.

@Tompo, @mario2503, hlásila vám ta DISA klapka, resp. cívka nějaké chyby na diagnostice?
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#7 Příspěvek od vita11 Moderátor »

N53 je uplně jiný motor než ten, který se tady řešil. Je k němu v 3er a 5er sekci několik témat. Podívej se spíš tam
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#8 Příspěvek od tee-jay »

Ano, vím, že je N53 úplně jiný motor, ale cívky a DISA klapky má taky, proto zjišťuju, jestli můžou mít něco společnýho s mým problémem. Témata k N53 mam tady na fóru projetý tam a zpátky, řešim to totiž už delší dobu, viz http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... highlight=
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#9 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Jo to jsi ty :D
cívka bude na diagnostice vidět a DISA by měla být taky
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#10 Příspěvek od Tompo »

Mně se DISA projevila jako že lambdy nemohly zregulovat směs, jelikož přes zlomenou klapku bralo falešný vzduch.
Odpovědět