Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
BMWerke
Registrovaný
Příspěvky: 6 Registrován: sob 08.06.2013 00:00
#1
Příspěvek
od BMWerke » pon 17.11.2014 21:31
Zdravím kolegové.
Měl bych prosbu na 530i (automat) ráno když nastartuji vibruje celé auto, jak se to ohřeje je vše ok. Nemáte někdo zkušenost co by to mohlo být?
Má tahle motorizace ve spojení s aut. př. dvouhmotový setrvačník?
Děkuji. patrik.
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211 Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec
#2
Příspěvek
od soukupadam » pon 17.11.2014 21:36
Zkus hledat EML, řeší se to tu hodně.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316 Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
#3
Příspěvek
od Tompo » stř 19.11.2014 18:29
Mně se takhle projevovala Disa, když se odporoučela, bralo si to falešný vzduch...
BMWerke
Registrovaný
Příspěvky: 6 Registrován: sob 08.06.2013 00:00
#4
Příspěvek
od BMWerke » čtv 27.11.2014 22:56
DISA klapka je tam nová origo bmw, stejně tak obě čidla vačky.. já už vážně nevím
mario2503
Registrovaný
Příspěvky: 12 Registrován: ned 14.12.2014 01:00
#5
Příspěvek
od mario2503 » stř 17.12.2014 22:47
mě to dělala cívka,za studena nebyla funkční,po zahřátí se to chytlo.Tuším na 3 válci
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63 Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB
#6
Příspěvek
od tee-jay » úte 23.12.2014 01:56
Taky mi zastudena 530i N53 vibruje, po zahřátí vše OK.
@Tompo, @mario2503, hlásila vám ta DISA klapka, resp. cívka nějaké chyby na diagnostice?
vita11
Moderátor
Příspěvky: 2229 Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
#7
Příspěvek
od vita11 » úte 23.12.2014 10:55
N53 je uplně jiný motor než ten, který se tady řešil. Je k němu v 3er a 5er sekci několik témat. Podívej se spíš tam
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63 Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB
#8
Příspěvek
od tee-jay » úte 23.12.2014 14:15
Ano, vím, že je N53 úplně jiný motor, ale cívky a DISA klapky má taky, proto zjišťuju, jestli můžou mít něco společnýho s mým problémem. Témata k N53 mam tady na fóru projetý tam a zpátky, řešim to totiž už delší dobu, viz
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... highlight=
vita11
Moderátor
Příspěvky: 2229 Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
#9
Příspěvek
od vita11 » úte 23.12.2014 17:50
Jo to jsi ty
cívka bude na diagnostice vidět a DISA by měla být taky
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316 Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
#10
Příspěvek
od Tompo » úte 23.12.2014 19:50
Mně se DISA projevila jako že lambdy nemohly zregulovat směs, jelikož přes zlomenou klapku bralo falešný vzduch.