Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
po vymene opet problem s filtrem dpf
Teda koukam, že ty máš taky s tim autem samý trápení.
Chtělo by to na diagnostiku, jestli ti probíhá regenerace. Jestli ne, tak zjistit příčinu. Bez regenerace se ten filtr ucpe hrozně rychle.
Taky to může způsobovat to, že ti to moc kouří. Mě se DPF regeneroval skoro každou cestu. Myslel jsem, že už je v pánu, tak jsem ho vyhodil. Zjistil jsem ale, že mi to kouří jak stará avie. Takže se jen hrozně rychle zasíral.
Chtělo by to na diagnostiku, jestli ti probíhá regenerace. Jestli ne, tak zjistit příčinu. Bez regenerace se ten filtr ucpe hrozně rychle.
Taky to může způsobovat to, že ti to moc kouří. Mě se DPF regeneroval skoro každou cestu. Myslel jsem, že už je v pánu, tak jsem ho vyhodil. Zjistil jsem ale, že mi to kouří jak stará avie. Takže se jen hrozně rychle zasíral.
Po pravdě řečeno já bych k autu nepustil nikoho jinýho, než snejka. Připrav se ale, že se bude šklebit. Naftu nemá rád. 
sám můžeš:
Zjistit jak se ti ohřejvá auto (to je nejčstější problém nespuštění regenerace)
Vyměnit odlučovač oleje (ten u mě udělal hodně)
Naposledy jsem zaslepil EGR. Teď už to nekouří vůbec.
Taky záleží jak na tom jsou vstřiky. Ty moje už potřebujou udělat.

sám můžeš:
Zjistit jak se ti ohřejvá auto (to je nejčstější problém nespuštění regenerace)
Vyměnit odlučovač oleje (ten u mě udělal hodně)
Naposledy jsem zaslepil EGR. Teď už to nekouří vůbec.
Taky záleží jak na tom jsou vstřiky. Ty moje už potřebujou udělat.
Jakmile nebudeš mít v pořádku žhavící jednotku nebo žhaviče tak ti regenerace neproběhne ani když se spustí přes diagnostiku.Vím ze své zkušenosti.knedlifek píše:Tak se nademnou slitoval a nasel termin. Ale rikal, ze na regeneraci filtru stoji i zhavice. Coz jsou tam pry spatny, ale jeste nebyl cas. Jsem rad, ze budu klidne spat. Asi mi nebudete verit, ale ja jsem milovnik bmw a ne prvniho, ale ted jsem uz byl nestastny.
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No prave,ze ja ho mam venku take..takze ted jsem z toho paffTeddy píše:Mě na to zaslepení neřekl nic, ale nejspíš proto že já mam venku DPF. Ten kdo má dpf, tak by to asi opravdu neměl zaslepovat.Pavel 528 píše:Ohledne EGR mi prave snejk rikal,ze v zadnem pripade nezaslepovat,nebot to pry pak dela jeste vetsi bordel...mam e61 530d

na regeneraci DPF je mít dodržovat faktor:
1) mit všechny svíčky v pořádku (minimálně 4)
2) jednotku žhavení funkční
3) teplota motora nesmí klesnout pod 75°C (jinak se nerozběhne regenerace, popř. přeruší)
5) popř. protáhnout na dálnici (pasivní) Dělám to často, protože jezdím po dálnici.
6)pokud běží aktivni regenerace, nešlapat rychle na plyn. Také se přeruší kvůli výkonu, který potřebujete (předjíždění)
DPF neodejde jenom tak.
1) mit všechny svíčky v pořádku (minimálně 4)
2) jednotku žhavení funkční
3) teplota motora nesmí klesnout pod 75°C (jinak se nerozběhne regenerace, popř. přeruší)
5) popř. protáhnout na dálnici (pasivní) Dělám to často, protože jezdím po dálnici.
6)pokud běží aktivni regenerace, nešlapat rychle na plyn. Také se přeruší kvůli výkonu, který potřebujete (předjíždění)
DPF neodejde jenom tak.