Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530d 142kw výměna vstřiku
Motor mi za studena chvěje s karoserií vozu... Při napojení na diagnostiku se zjistilo, že vstřik č. 1 dává špatné hodnoty a bylo by potřeba ho vyměnit, žádné aditiva totiž nepomáhají....
Mám ale dotaz. Dovedu si vstřikovač vyměnit sám? nebo potřebuju navštívit odborníka v autorizovaném servisu??
Nemám svoji diagnostiku, ani žádné přístroje na kalibrování atd...
Nebudu nic repasovat, ani kupovat nic jetého, chci prostě koupit fungl nový vstřik BOSCH a vyměnit jej za ten starý...
díky za radu
Mám ale dotaz. Dovedu si vstřikovač vyměnit sám? nebo potřebuju navštívit odborníka v autorizovaném servisu??
Nemám svoji diagnostiku, ani žádné přístroje na kalibrování atd...
Nebudu nic repasovat, ani kupovat nic jetého, chci prostě koupit fungl nový vstřik BOSCH a vyměnit jej za ten starý...
díky za radu
zkus nalít do nafty tak na cca 10 L 1 L trafo oleje cisteho , dokazal jsem s tim rozhybat sto let zatuhli vstriky na 16 td ,VW treba to pomuze nez ho vyndas , dnes ta nafta stoji za prd a repka zasere vse co ma minimalni vule a je to docela hned , jinak jsem z Neratovic a olej mám kdybys chtěl zdarma ti litr dám , pokud budes chtit , tenhle olej se vyznacuje vysokou zlinavosti a vazne hodne maze , ten golf uz mel jit do smelcu a jezdi dalsi tri roky a bez problemu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
může být nějakej olej co se dává do motorek na motocross?
Full syntetic 2T od Denicolu? Mám ještě 0,5l v garáži.
mám na mysli tohle:
http://www.brumla.com/denicol-s2-competition-d19929.htm
a jakej mám dát poměr toho oleje na 10l nafty?
Full syntetic 2T od Denicolu? Mám ještě 0,5l v garáži.
mám na mysli tohle:
http://www.brumla.com/denicol-s2-competition-d19929.htm
a jakej mám dát poměr toho oleje na 10l nafty?
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Klubové ID: 2109
- Kontaktovat uživatele:
podívej se sem
http://www.5er.cz/forum/viewthread.php? ... 1#post_101
http://www.5er.cz/forum/viewthread.php? ... 1#post_101
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Tak když jsme u těch vstřiků, přispěju i já s příběhem.
Mám 530D 142kW automat Mpaket
Začalo to na dálnici , kdy ke konci služebky cca 300 km jsem chtěl přidat plyn a auto se začlo nepříjemně chvět ve 2000 ot. ,když jsem podřadil tak to přestalo kolem 2800 ot.
Tak jsem dojel posledních 20 km domů,večer zavolal do servisu at objednají silentblock a myslel si,že jsem závadu vychytal sám.
Druhý den mi ze servisu volají ,že se auto neklepe , a že ten silentblok je špatnej ale ne zase tak hrozně.Muj povel zněl vyměnit.
Na 1 týden jsem měl klid ,když rano po nastartování a volnoběhu se vibrace vrátila.Po přidání plynu se to srovnalo, jenže na volnoběhu už to bylo jak v traktoru.Tak že silentblok to nebyl a na foru jsem se dočetl,že asi vstřik.
S autem jsem zajel do autorizovaného servisu na vtřiky BOSCH .Tam změřili a výsledek: 1 vstřik KO , dalších šest pod normálními hodnotou.
Nechal jsem zrepasovat jen ten jeden, auto už se neklepalo ale nešlo do výkonu.Prostě to nejelo jako 142kW.Tak jsem udělal všechny.
Cena 26500,- Kč ale ted- auto jede jak víno, kultivovanost se vrátila a spotřeba šla opět na 6.4 l
Doufám že se mi už nic nepos...e , už jsem do něj vrazil 65000,- za poslední pulrok.

Mám 530D 142kW automat Mpaket
Začalo to na dálnici , kdy ke konci služebky cca 300 km jsem chtěl přidat plyn a auto se začlo nepříjemně chvět ve 2000 ot. ,když jsem podřadil tak to přestalo kolem 2800 ot.
Tak jsem dojel posledních 20 km domů,večer zavolal do servisu at objednají silentblock a myslel si,že jsem závadu vychytal sám.
Druhý den mi ze servisu volají ,že se auto neklepe , a že ten silentblok je špatnej ale ne zase tak hrozně.Muj povel zněl vyměnit.
Na 1 týden jsem měl klid ,když rano po nastartování a volnoběhu se vibrace vrátila.Po přidání plynu se to srovnalo, jenže na volnoběhu už to bylo jak v traktoru.Tak že silentblok to nebyl a na foru jsem se dočetl,že asi vstřik.
S autem jsem zajel do autorizovaného servisu na vtřiky BOSCH .Tam změřili a výsledek: 1 vstřik KO , dalších šest pod normálními hodnotou.
Nechal jsem zrepasovat jen ten jeden, auto už se neklepalo ale nešlo do výkonu.Prostě to nejelo jako 142kW.Tak jsem udělal všechny.
Cena 26500,- Kč ale ted- auto jede jak víno, kultivovanost se vrátila a spotřeba šla opět na 6.4 l
Doufám že se mi už nic nepos...e , už jsem do něj vrazil 65000,- za poslední pulrok.
Já na repas nevěřim... Novej je prostě novejvelvez píše:Ještě dodatek, taky jsem zkoušel ruzný proplachy ,nepomohlo.
Chce to prostě repas.
1 vstřik vyjde na cca 9000,- Kč ,je v tom práce , diagnostika ,a 3000,- za repas
Kámoš s autodílama mi nabízí vstřik bosch za 6000 včetně dph tak ho asi koupim a vyměnim sám...
Servisům nevěřím

Btw já mám taky e39 530d mpaket 142kw a kupoval jsem ho v listopadu 2013 takže ho budu mít rok a už v něm mám 95tis za servisy a opravy...
Obě nápravy leamforder, m5 volant obšitej, světla bixenon, leštěné r18 koka s fungl gumama, brzdy komplet předek zadek kotouče i desky, horní uložení, ložiska, silentbloky motoru, všechny filtry, žhaviče, repro, geometrie, vyvaření prahů, lak, dorazy tlumičů, oleje, sedačky, čidla,.... A to jsem nejmenoval vše...
Hold auto z roku 2001 a najeto 490 tis