Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 530d 142kw výměna vstřiku

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#1 Příspěvek od EdyBoyS »

Motor mi za studena chvěje s karoserií vozu... Při napojení na diagnostiku se zjistilo, že vstřik č. 1 dává špatné hodnoty a bylo by potřeba ho vyměnit, žádné aditiva totiž nepomáhají....

Mám ale dotaz. Dovedu si vstřikovač vyměnit sám? nebo potřebuju navštívit odborníka v autorizovaném servisu??

Nemám svoji diagnostiku, ani žádné přístroje na kalibrování atd...

Nebudu nic repasovat, ani kupovat nic jetého, chci prostě koupit fungl nový vstřik BOSCH a vyměnit jej za ten starý...

díky za radu
badbear
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 14.06.2013 00:00
Bydliště: Praha / Bochov

#2 Příspěvek od badbear »

Ahoj,
pokud je to 1. vstrik tak bez problemu, jde v 99% vyndat bez problemu. Nejhorsi je 6. vstrik. V mem pripade se musela sundat hlava, dat ji do pece a pak ho vymlatit.
sobol
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: stř 30.01.2008 01:00
Bydliště: Brandýs nad Labem

#3 Příspěvek od sobol »

badbear píše:Ahoj,
pokud je to 1. vstrik tak bez problemu, jde v 99% vyndat bez problemu. Nejhorsi je 6. vstrik. V mem pripade se musela sundat hlava, dat ji do pece a pak ho vymlatit.
prvni vstrik,pokud neni zarezlej,nebo zatuhlej,jde vyndat i bez sundani sani,vymena na 10 minut
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od EdyBoyS »

Díky za rady. Pak se podělím o info jak to dopadlo
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#5 Příspěvek od Rady523i »

zkus nalít do nafty tak na cca 10 L 1 L trafo oleje cisteho , dokazal jsem s tim rozhybat sto let zatuhli vstriky na 16 td ,VW treba to pomuze nez ho vyndas , dnes ta nafta stoji za prd a repka zasere vse co ma minimalni vule a je to docela hned , jinak jsem z Neratovic a olej mám kdybys chtěl zdarma ti litr dám , pokud budes chtit , tenhle olej se vyznacuje vysokou zlinavosti a vazne hodne maze , ten golf uz mel jit do smelcu a jezdi dalsi tri roky a bez problemu
The_big_deal
Registrovaný
Příspěvky: 299
Registrován: ned 29.06.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od The_big_deal »

A nebo zkus 2t olej ( ale ne M2T!) pomer stejnej jak tafo olej
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od EdyBoyS »

může být nějakej olej co se dává do motorek na motocross?
Full syntetic 2T od Denicolu? Mám ještě 0,5l v garáži.

mám na mysli tohle:
http://www.brumla.com/denicol-s2-competition-d19929.htm

a jakej mám dát poměr toho oleje na 10l nafty?
Uživatelský avatar
shadou
Registrovaný
Příspěvky: 781
Registrován: ned 25.11.2007 01:00
Bydliště: Kolín 3
Klubové ID: 2109
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od shadou »

BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

Obrázek
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#9 Příspěvek od EdyBoyS »

OK, díky za info. pořeším to sám
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#10 Příspěvek od airbone »

keby nic nefungovalo, tak este mozes skusit toto:

https://www.youtube.com/watch?v=XwZOTf8vYhE
velvez
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 08.03.2014 01:00

#11 Příspěvek od velvez »

Tak když jsme u těch vstřiků, přispěju i já s příběhem. :lol:
Mám 530D 142kW automat Mpaket
Začalo to na dálnici , kdy ke konci služebky cca 300 km jsem chtěl přidat plyn a auto se začlo nepříjemně chvět ve 2000 ot. ,když jsem podřadil tak to přestalo kolem 2800 ot.
Tak jsem dojel posledních 20 km domů,večer zavolal do servisu at objednají silentblock a myslel si,že jsem závadu vychytal sám.
Druhý den mi ze servisu volají ,že se auto neklepe , a že ten silentblok je špatnej ale ne zase tak hrozně.Muj povel zněl vyměnit.
Na 1 týden jsem měl klid ,když rano po nastartování a volnoběhu se vibrace vrátila.Po přidání plynu se to srovnalo, jenže na volnoběhu už to bylo jak v traktoru.Tak že silentblok to nebyl a na foru jsem se dočetl,že asi vstřik.
S autem jsem zajel do autorizovaného servisu na vtřiky BOSCH .Tam změřili a výsledek: 1 vstřik KO , dalších šest pod normálními hodnotou.
Nechal jsem zrepasovat jen ten jeden, auto už se neklepalo ale nešlo do výkonu.Prostě to nejelo jako 142kW.Tak jsem udělal všechny.
Cena 26500,- Kč ale ted- auto jede jak víno, kultivovanost se vrátila a spotřeba šla opět na 6.4 l

Doufám že se mi už nic nepos...e , už jsem do něj vrazil 65000,- za poslední pulrok.
velvez
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 08.03.2014 01:00

#12 Příspěvek od velvez »

Ještě dodatek, taky jsem zkoušel ruzný proplachy ,nepomohlo.
Chce to prostě repas.
1 vstřik vyjde na cca 9000,- Kč ,je v tom práce , diagnostika ,a 3000,- za repas
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od EdyBoyS »

velvez píše:Ještě dodatek, taky jsem zkoušel ruzný proplachy ,nepomohlo.
Chce to prostě repas.
1 vstřik vyjde na cca 9000,- Kč ,je v tom práce , diagnostika ,a 3000,- za repas
Já na repas nevěřim... Novej je prostě novej
Kámoš s autodílama mi nabízí vstřik bosch za 6000 včetně dph tak ho asi koupim a vyměnim sám...
Servisům nevěřím :-) co si udělám sám je lepší v tom, že máš jistotu, že to tam opravdu je...

Btw já mám taky e39 530d mpaket 142kw a kupoval jsem ho v listopadu 2013 takže ho budu mít rok a už v něm mám 95tis za servisy a opravy...
Obě nápravy leamforder, m5 volant obšitej, světla bixenon, leštěné r18 koka s fungl gumama, brzdy komplet předek zadek kotouče i desky, horní uložení, ložiska, silentbloky motoru, všechny filtry, žhaviče, repro, geometrie, vyvaření prahů, lak, dorazy tlumičů, oleje, sedačky, čidla,.... A to jsem nejmenoval vše...
Hold auto z roku 2001 a najeto 490 tis
Odpovědět