Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna brzd na e39 530d
koupil jsem kotouče zimmermann sport a desky trw + čidla ale při výměně nejde třmen s deskama nasadit na kotouč... zkoušel jsem rozpáčit desky od sebe, ale nejde to... zkoušel jsem i povolit odvzdušňovák a zapáčit, ale taky to nejde... chybí tam cca 5mm abych tam ten třmen dostal... nevíte co s tím??
asi tam bude zarezlej pístek co? ale jak to vyřešit?
asi tam bude zarezlej pístek co? ale jak to vyřešit?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Nekoupil jsi jiný kotouč než jaký tam patří?
Pístek by měl jít zatlačit do brzdiče takřka zároveň s hranou díry v brzdiči - deska se zadní stranou takřka opírá o brzdič. Pokud byla prasklá prachovka, může být orezlý. Zalisováním si nepomůžeš, bude zůstávat viset, kolo bude přibžďovat a brzdy brzy odrovnáš.
Pístek by měl jít zatlačit do brzdiče takřka zároveň s hranou díry v brzdiči - deska se zadní stranou takřka opírá o brzdič. Pokud byla prasklá prachovka, může být orezlý. Zalisováním si nepomůžeš, bude zůstávat viset, kolo bude přibžďovat a brzdy brzy odrovnáš.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Kotouče jsou stejné rozměrově, vše objednávané dle typu auta a mělo by to pasovat... problém je v pístku.Francis píše:Nekoupil jsi jiný kotouč než jaký tam patří?
Pístek by měl jít zatlačit do brzdiče takřka zároveň s hranou díry v brzdiči - deska se zadní stranou takřka opírá o brzdič. Pokud byla prasklá prachovka, může být orezlý. Zalisováním si nepomůžeš, bude zůstávat viset, kolo bude přibžďovat a brzdy brzy odrovnáš.
jak říkáš, gumička je prasklá a pístek orezlý... zkoušel jsem ho pobouchat kladivem a prostříkat uvolňovačem rzi a zatlačit dovnitř T francouzským klíčem ale taky nejde... pístek pořád cca 10mm přesahuje tu díru, takže se tam nové desky nevejdou... a když napumpuju brzdu a sundám nohu z pedálu, tak jdou obě kola celkem ztěžka...
jedná se o přední nápravu. dá se to nějak zrepasovat?
jo a při výměně pravého kotouče se mi ještě rozsvítilo DSC... přitom jsem nic neodpojoval...
- blackjack
- Registrovaný
- Příspěvky: 1270
- Registrován: sob 21.01.2012 01:00
- Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)
- Klubové ID: 3035
Dělat desky, kotouče a čidla a nekoupit k tomu za pár šupů opravnou sadu (pístek, těsnění a prachovka) mě přijde při nejmenším nerozumné...
hledej: Opravná sada brzd. třmenu FRENKIT na tvojí modelovou řadu a motorizaci...
*Pozor, prodává se ta sada i bez pístku, tak doporučuji určitě vzít tu s pístkem.
hledej: Opravná sada brzd. třmenu FRENKIT na tvojí modelovou řadu a motorizaci...
*Pozor, prodává se ta sada i bez pístku, tak doporučuji určitě vzít tu s pístkem.
Taky mě praskla manžeta a pístek se nevracel.Několikrát jsem to rozhýbával ale bylo to dobré vždy jen na chvílku.Jak ti ten pístek orezne tak už je to na houby. Doporučuji ti koupit celou sadu na opravu a tam máš pístek, nový těsnící kroužek, manžetu, mazivo a ještě další věci. Mě to stálo na jedno kolo tuším do 400,- a měl jsem to v klidu sundané, opravené a nahozené zpět asi za 1,5hod jednu stranu+samozřejmě odvzdušnění.Od té doby svatý klid a brzdí to jako čert.A máš pokoj. Něco takového http://www.voton.cz/cz/e-shop/1189401/c ... n-e46.html
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Očistíš hrubé produkty koroze, odrezíš chemicky, ochráníš nátěrem, vložíš těsnící kroužek (čtyřhranný průřez), lubrikuješ prachovku i pístek, navlékneš prachovku na pístek a odsuneš ke dnu pístku, navlékneš prachovku do drážky v brzdiči, zatlačíš pístek až na dno.
Montáž max 5 minut, odrezení a ochrana nátěrem je na delší dobu.
Montáž max 5 minut, odrezení a ochrana nátěrem je na delší dobu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Já kupoval auto v Listopadu roku 2013 a vzhledem k tomu, že snad vše co kontroluji je na výměnu tak si myslím, že bude k.o. i brzdovka...blackjack píše:Přesně jak říká foldas... Jinak kdy si naposled měnil brzdovku? Správně by se měla měnit každé 2 roky... Tak o tom taky popřemýšlej, když už se v tom budeš vrtat.
od Listopadu už jsem dělal komplet předni nápravu Leamforder, obě ložiska vepředu, přední kotouče + desky, teď ta opravná sada, zadní náprava komplet leamforder, olej, všechny filtry včetně paliváče a separátoru oleje a tento měsíc sem dělal přestavbu světel na bixenon, tzn nové čočky, tyčky, plexi atd... a ještě se chystám na přední i zadní tlumiče...
a to mi pořád každej nadává, proč nehodím kapotu do laku a mám ji omlácenou od kamenů z dálnice... hold pocit z jízdy je podle mě daleko přednější než vzhled.. ten až do finále, napřed musí auto fungovat...
asi koupím tu opravnou sadu rovnou i na zadek, tam chci taky dělat komplet zimmermann kotouče + desky.
A co konkrétně na brzdiči odrezovat a natírat,jako celej brzdič nebo jen okolí toho pístku a prachovky??Francis píše:Očistíš hrubé produkty koroze, odrezíš chemicky, ochráníš nátěrem, vložíš těsnící kroužek (čtyřhranný průřez), lubrikuješ prachovku i pístek, navlékneš prachovku na pístek a odsuneš ke dnu pístku, navlékneš prachovku do drážky v brzdiči, zatlačíš pístek až na dno.
Montáž max 5 minut, odrezení a ochrana nátěrem je na delší dobu.
myslel asi celej brzdič... taky se na to chystámbibikuba píše:A co konkrétně na brzdiči odrezovat a natírat,jako celej brzdič nebo jen okolí toho pístku a prachovky??Francis píše:Očistíš hrubé produkty koroze, odrezíš chemicky, ochráníš nátěrem, vložíš těsnící kroužek (čtyřhranný průřez), lubrikuješ prachovku i pístek, navlékneš prachovku na pístek a odsuneš ke dnu pístku, navlékneš prachovku do drážky v brzdiči, zatlačíš pístek až na dno.
Montáž max 5 minut, odrezení a ochrana nátěrem je na delší dobu.