Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vypadává jeden válec 540i - PLS POMOC!
Ahoj
Mám momentálně takový problém.. Když jedu se svoji 540i bezvanos a jedu (třeba i ostřeji), ale točím motor do 4000 otáček, tak vše maká krásně, ale jak mile jedu "na doraz", tak motor ztratí tah a vypadne jeden válec.. Konkrétně válec č. 5..
Čím myslíte, že by to mohlo být? A který válec to konkrétně je?
Ještě pozn. když jedu na LPG, tak válec vypadne podstatně dříve(klidně i ve 3000ot)..
Diky
540i e39 R.v. 98
Mám momentálně takový problém.. Když jedu se svoji 540i bezvanos a jedu (třeba i ostřeji), ale točím motor do 4000 otáček, tak vše maká krásně, ale jak mile jedu "na doraz", tak motor ztratí tah a vypadne jeden válec.. Konkrétně válec č. 5..
Čím myslíte, že by to mohlo být? A který válec to konkrétně je?
Ještě pozn. když jedu na LPG, tak válec vypadne podstatně dříve(klidně i ve 3000ot)..
Diky
540i e39 R.v. 98
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
číslování válců na V8 máš tu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 95#1265295
-
tanner540i
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Tak to nevím.. Teď řeším, aby mi to dobře jezdilo na benzín, až to bude o.k. začnu řešit proč to nejede na Lpg. Divil by jsi se, co udělají špatně adaptace. Stačí jedna rozhozená jednotka a automaticky to rozhází druhou. Možná je to jen shoda náhod a u Lpg je taky nějaká chyba.. Do konce týdne bych mel mít jiný vstřik, tak pak dám vědět..
Ale cívky v pořádku, svíčky nové, čidla váčky a kliky taky, volnoběžný ventil čistý.. Tak bych to viděl na ten vstřik, zvlášť po tom, co je chyba stěhuje zároveň se vstřikem..
Ale cívky v pořádku, svíčky nové, čidla váčky a kliky taky, volnoběžný ventil čistý.. Tak bych to viděl na ten vstřik, zvlášť po tom, co je chyba stěhuje zároveň se vstřikem..
Prosím pomoc..
Už jsem v koncích.. I po výměně vstřiku s atestem pořád vypadává stejný válec..
Divný je, že když se dával onen "vadný" vstřik na jiné válce, tak vypadávaly ty válce, kde zrovna byl. Tak se místo špatného vstřiku dal nový a pořád chyba druhého válce!
Kabeláž, zapalování, vstřiky, komprese.... Všechno O.K.
Už jsem v koncích.. I po výměně vstřiku s atestem pořád vypadává stejný válec..
Divný je, že když se dával onen "vadný" vstřik na jiné válce, tak vypadávaly ty válce, kde zrovna byl. Tak se místo špatného vstřiku dal nový a pořád chyba druhého válce!
Kabeláž, zapalování, vstřiky, komprese.... Všechno O.K.

