Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vypadává jeden válec 540i - PLS POMOC!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
xnovic
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00

#1 Příspěvek od xnovic »

Ahoj
Mám momentálně takový problém.. Když jedu se svoji 540i bezvanos a jedu (třeba i ostřeji), ale točím motor do 4000 otáček, tak vše maká krásně, ale jak mile jedu "na doraz", tak motor ztratí tah a vypadne jeden válec.. Konkrétně válec č. 5..

Čím myslíte, že by to mohlo být? A který válec to konkrétně je?

Ještě pozn. když jedu na LPG, tak válec vypadne podstatně dříve(klidně i ve 3000ot)..

Diky

540i e39 R.v. 98
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#2 Příspěvek od maxmin »

Ahoj, na me aktualni 540 to delal ucpany kat. Ty jsi mi tusim psal ze jsi katy zrusil, ale jestli je to spatne spocitane tak to taky muze davat nejake zpetne tlaky smerem k motoru.
Jinak uz je to auto ok a jsi spokojen? Mas foto?
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2255
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#3 Příspěvek od vita11 Moderátor »

číslování válců na V8 máš tu http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 95#1265295
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Brátn Moderátor »

může to dělat utopená svíčka v oleji, nekouří modře? na M60 a M62 častý problém, membrána a separátor v hájí v sání 1cm oleje a pak není problém že vynechává, jinak zkontroluj cívky
E36 325i Convertible | E39 528i LPG CUMEL Gumbalkan | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek
xnovic
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00

#5 Příspěvek od xnovic »

Cívky jsem přehazoval a chyba byla pořád na stejném válci. Membrána je skoro nová, olej nežere a modře nekouří.. Podle mechanika to vypadá na horší vstřik...
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#6 Příspěvek od tanner540i »

Horsi vstrik to nebude, kdyz to dela benzin i lpg na stejnem valci.. Zmer tlaky.
xnovic
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00

#7 Příspěvek od xnovic »

Tak tlaky jsou O.K... Pokud přehodím vstřik z druhého válce na jiný, tak inpa mi vyhodí chybu toho válce, kde ten vstřik zrovna je..
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Vesa88 »

Jak to ze kdyz jedes na plyn je to jeste drive kdyz plyn ma svuj vstrik? :)
xnovic
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00

#9 Příspěvek od xnovic »

Tak to nevím.. Teď řeším, aby mi to dobře jezdilo na benzín, až to bude o.k. začnu řešit proč to nejede na Lpg. Divil by jsi se, co udělají špatně adaptace. Stačí jedna rozhozená jednotka a automaticky to rozhází druhou. Možná je to jen shoda náhod a u Lpg je taky nějaká chyba.. Do konce týdne bych mel mít jiný vstřik, tak pak dám vědět..

Ale cívky v pořádku, svíčky nové, čidla váčky a kliky taky, volnoběžný ventil čistý.. Tak bych to viděl na ten vstřik, zvlášť po tom, co je chyba stěhuje zároveň se vstřikem..
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Vesa88 »

Tak drzim palce... :) Adaptace to verim, taky jsem mazal a o dost se to zlepsilo :)
xnovic
Registrovaný
Příspěvky: 353
Registrován: čtv 16.02.2012 01:00

#11 Příspěvek od xnovic »

Prosím pomoc..

Už jsem v koncích.. I po výměně vstřiku s atestem pořád vypadává stejný válec..

Divný je, že když se dával onen "vadný" vstřik na jiné válce, tak vypadávaly ty válce, kde zrovna byl. Tak se místo špatného vstřiku dal nový a pořád chyba druhého válce!

Kabeláž, zapalování, vstřiky, komprese.... Všechno O.K.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2255
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#12 Příspěvek od vita11 Moderátor »

asi to nebude ono, ale třeba ti pomůže poslední odstavec v tomto článku
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vita: Přečetl jsem si konec článku a jen dodám poznámku - cívky i vstřiky se dají odpojovat diagnostikou jednotlivě, není nutné je odpojovat fyzicky.
Odpovědět