Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 4.0d olej ve vodě

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
ryan
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Znojmo

#1 Příspěvek od ryan »

Čauvec, prosím vás o radu, jestli nemá někdo zkušenost, v e65 4,0d se mi objevil olej ve vodě, voda v oleji není a auto se nijak nepřehřívá a olej v motoru taky neubývá, chci se zeptat jestli to nemůže být nějakej výměník z převodovky nebo tak něco. Všem děkuju za jakoukoliv radu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

tak samozřejme je tam vyměník pro automat tzn olej automatu/chladící kapalina, ale ten sem nikdy neviděl špatný, ale projistotu bych mrknul do automatu i když u M67 bude problém asi někde jinde, klidně to může být hlava.
závidím tvoji odvahu pořidit M67 :)
jozin7
Registrovaný
Příspěvky: 498
Registrován: ned 19.07.2009 00:00
Bydliště: od Ostravy

#3 Příspěvek od jozin7 »

Asi byl omracen tema nM pri nakupu....Pak jeste jedne spajza,neni stavena na to :D .Myslim ze vetsi pokladnicka penez nez V8 v nafte od BMW nic neni..
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#4 Příspěvek od RomanM3 »

já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#5 Příspěvek od mi00wa »

Motor M67 nemá DPF ?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

asi ne
Vanessa_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 426
Registrován: pon 18.06.2007 00:00

#7 Příspěvek od Vanessa_CZ »

M67 ma DPF

>M67TU

The diesel particulate filter close to the engine forms one component together with the oxidation catalytic converter.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Snejk »

u předfl není v pofl už je
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#9 Příspěvek od Jaris330D »

RomanM3 píše:já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:
Pokud A8, tak jedině 4.2V8 benzín. Na audiklubu moc dobře ví proč :). Kdysi jsem chtěl A6 a taky mě byl doporučen 4.2 V8 beňon.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Giovany1971 »

Jaris330D píše:
RomanM3 píše:já myslím že jo....třeba audi V8 D :wink: :lol:
Pokud A8, tak jedině 4.2V8 benzín. Na audiklubu moc dobře ví proč :). Kdysi jsem chtěl A6 a taky mě byl doporučen 4.2 V8 beňon.
Přesně jak píšeš..jedině 4.2i..nejlépe staré MPI..protože FSI už taký žádná výhra...Co se týká 8 hrnků v ropě u audi..tak již stará 3.3tdi.v d2 dokázala majiteli zahýbat rozpočtem :D ..co se týká d3 tak určitě nebrat 4.0 tdi...to je krám..lepší je již 4.2 tdi..ale i tak... je tam velké potencionální riziko... Vlastně i stařičká v6 2.5 tdi byl šlágr 8O ..Jinak všechny nafty od audi..tedy v6..at 2.5...či 3.0 tdi..ze všech teče olej... ještě jsem neviděl suchý motor...
Odpovědět