Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 740d - názory na koupi ?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Hanes08
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 10.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od Hanes08 »

hoy uvazuji o koupi BMW E65 740D prosim o nejake nazory,zkusenosti atd dik
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#2 Příspěvek od hurvajs77 »

psalo se tu, že 740d je poměrně motor na hovno a problémový. Důvody si už nepamatuji, ale někde to tu je.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

hurvajs77: To asi patřilo k E38 740d, která měla V8.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#4 Příspěvek od E65DRIVER »

E65 ho má taky ale..
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#5 Příspěvek od hurvajs77 »

mám právě ponětí, že to bylo v threadu pro E65 a tuším že to psal JaraX a tuším, že právě kvůli V8
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#6 Příspěvek od kabyr01 »

Tak Jarax bude psát na každou naftu hate :lol:

Je to fakt naprd motor - výkonově samozřejmě super, obrovskej krouťák, zátah bude fenomenální. Ale pokud se nepletu tak dvě turba, dvě váhy vzduchu, 8x vstřik, čerpadlo atd... 730D má aspoň pěknou spotřebu, tohle se podle mě pod 10 nevejde nikdy, spíš 11 a to už stojí za úvahu 735/745i.

740D budou možná k sehnání za dobrej peníz oproti 730D, jelikož málo kdo uplatí servis, jakej to auto potřebuje. Další věcí bude převodovka, která bude pod tím krouťákem určitě hodně trpět...

Pracuju s tím, co jsem tady přečetl - nikdy jsem v tom nejel. Ale něco podobného jsem četl i u A8 s 4.0 TDI.
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#7 Příspěvek od aristoloser »

najel jsem s šéfovou vopicí 745d cca 600 km celkem,4 roky sledoval.r v 2006,najeto cca 145tisíc,po prvním majiteli z de.dlouhodobou spotřebu to mělo průměr 11,5 ale brzda plyn furt,kick down parádní,opravdu zarazí do sedačky,na okresce jedeš 120 a ani ti to nepřijde,velmi to zkresluje.měl obyč tlumiče,takže do zatáček pomaleji.motor do tohoto nájezdu zcela bez nutnosti servisu,krom výměny alternátoru(17tisíc) a zdechlého hydra v kufru.jinak spotřebky běžně,krom pneumatik a brzd,ty se měnily často,díky způsobu jízdy....po nastartování je zvenku jasný dieselový rachot,uvnitř to nepoznáš.šéf se klepal kdy se co na tom motoru vysere,zná jeho pověst ale dosud nic.spotřeba se pod deset pravděpodobně udržet nedá i při křestanské jízdě.nafta se tam lila jakákoliv.
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#8 Příspěvek od siko34 »

ja mam 740D uz 2 rok a myslim ze lepsi motor som uz nemal (bol som niekolko rokov benzinovy sialenec a to je moja prva nafta).
Ten motor V8 + dve turba maju nieco do seba,oproti 730D ktora sa trapi s tym tazkym autom.
Spotreba u mna priemerna po cca 5000km je okolo 9 litrov,ale aj tak to je stale malo oproti benzinu motoru.

Ale ta 745D myslim ze este musi byt lepsia :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

ještě napiš co ti vše odešlo :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Píše, že ho má 5tis km. Takže ho ještě všechno čeká
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#11 Příspěvek od aristoloser »

nešel bych do toho,i když mám skušenost vlastně pozitivní,ale žít furt ve strachu,že až se to posere,a že to 100pro jednou příjde,tak to bude za kilo,děkuji,nechci.zas tek extra proti 745 benz to není a nestojí to za to
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#12 Příspěvek od siko34 »

haloooo,kluci,ja pisem ze ho mam 2 roky na zaciatku prispevku :)
To priemiernu spotrebu som prepocital na cca 5000km a nie 1000km :D

Jarax:
ano,pred cca 3 mesiacmi som dal zrepasovat obe turba,ale to myslim ze kazdeho na nafte caka...
Netvrdim ze moja 740d je bezporuchova (alebo menej ako benzinova verzia) ,ja som len odpisal ze po 2 rokoch kazdo-denneho pouzivanie mozem povedat,ze lepsi motor som nemal a tiez ze ine auto ako BMW7 nechcem 8)
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#13 Příspěvek od aristoloser »

kolik stojí repas těch turb,at máme real představu?
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#14 Příspěvek od Moribundus »

Tak ale 745 by už měla bejt lepší než 740 ne? I převodovka tam už tolik neodcházela, stejně je to o tom jakej dobytek to měl před tebou. Já nevěřím že to je tak špatný auto. Mě na dálnici 745d ujela že jsem se nestačil divit, frajer na to šlápnul a byl v prdeli...Pocitově věřím, že ten zátah to bude mít větší než 745 v benzínu...
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#15 Příspěvek od aristoloser »

v 740d jsem nejel,nemůžu soudit,pouze 745d
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

#16 Příspěvek od vlastnemec »

Jo zátah bude určitě úplně někde jinde benzín na ni mít nebude ani náhodou, ale zase "odešlo mi turbo, nevím které, vyměním všechny tři"
siko34
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 04.02.2012 01:00

#17 Příspěvek od siko34 »

Moribundus:
asi to bola ta silnejsia verzia 745d:
242 kW (329 PS).....Musi to ist uzasne :)

Tu je prehlad vsetkych motorov pre E65:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E65
Pozeram ze ta Alpina B7 je na tom lepsie ako 760Li :roll:
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#18 Příspěvek od aristoloser »

no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

tak tak, v E65 maj smysl jen dvě motorizace, 745i a 750i,
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#20 Příspěvek od Kail »

aristoloser píše:no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
0-100,to je fakt důležitej údaj :roll: .A hlavně u sedmy...Absolutně nicneříkající :wink: .
Odpovědět