Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 740d - názory na koupi ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
hurvajs77: To asi patřilo k E38 740d, která měla V8.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tak Jarax bude psát na každou naftu hate
Je to fakt naprd motor - výkonově samozřejmě super, obrovskej krouťák, zátah bude fenomenální. Ale pokud se nepletu tak dvě turba, dvě váhy vzduchu, 8x vstřik, čerpadlo atd... 730D má aspoň pěknou spotřebu, tohle se podle mě pod 10 nevejde nikdy, spíš 11 a to už stojí za úvahu 735/745i.
740D budou možná k sehnání za dobrej peníz oproti 730D, jelikož málo kdo uplatí servis, jakej to auto potřebuje. Další věcí bude převodovka, která bude pod tím krouťákem určitě hodně trpět...
Pracuju s tím, co jsem tady přečetl - nikdy jsem v tom nejel. Ale něco podobného jsem četl i u A8 s 4.0 TDI.

Je to fakt naprd motor - výkonově samozřejmě super, obrovskej krouťák, zátah bude fenomenální. Ale pokud se nepletu tak dvě turba, dvě váhy vzduchu, 8x vstřik, čerpadlo atd... 730D má aspoň pěknou spotřebu, tohle se podle mě pod 10 nevejde nikdy, spíš 11 a to už stojí za úvahu 735/745i.
740D budou možná k sehnání za dobrej peníz oproti 730D, jelikož málo kdo uplatí servis, jakej to auto potřebuje. Další věcí bude převodovka, která bude pod tím krouťákem určitě hodně trpět...
Pracuju s tím, co jsem tady přečetl - nikdy jsem v tom nejel. Ale něco podobného jsem četl i u A8 s 4.0 TDI.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
najel jsem s šéfovou vopicí 745d cca 600 km celkem,4 roky sledoval.r v 2006,najeto cca 145tisíc,po prvním majiteli z de.dlouhodobou spotřebu to mělo průměr 11,5 ale brzda plyn furt,kick down parádní,opravdu zarazí do sedačky,na okresce jedeš 120 a ani ti to nepřijde,velmi to zkresluje.měl obyč tlumiče,takže do zatáček pomaleji.motor do tohoto nájezdu zcela bez nutnosti servisu,krom výměny alternátoru(17tisíc) a zdechlého hydra v kufru.jinak spotřebky běžně,krom pneumatik a brzd,ty se měnily často,díky způsobu jízdy....po nastartování je zvenku jasný dieselový rachot,uvnitř to nepoznáš.šéf se klepal kdy se co na tom motoru vysere,zná jeho pověst ale dosud nic.spotřeba se pod deset pravděpodobně udržet nedá i při křestanské jízdě.nafta se tam lila jakákoliv.
ja mam 740D uz 2 rok a myslim ze lepsi motor som uz nemal (bol som niekolko rokov benzinovy sialenec a to je moja prva nafta).
Ten motor V8 + dve turba maju nieco do seba,oproti 730D ktora sa trapi s tym tazkym autom.
Spotreba u mna priemerna po cca 5000km je okolo 9 litrov,ale aj tak to je stale malo oproti benzinu motoru.
Ale ta 745D myslim ze este musi byt lepsia
Ten motor V8 + dve turba maju nieco do seba,oproti 730D ktora sa trapi s tym tazkym autom.
Spotreba u mna priemerna po cca 5000km je okolo 9 litrov,ale aj tak to je stale malo oproti benzinu motoru.
Ale ta 745D myslim ze este musi byt lepsia

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
haloooo,kluci,ja pisem ze ho mam 2 roky na zaciatku prispevku 
To priemiernu spotrebu som prepocital na cca 5000km a nie 1000km
Jarax:
ano,pred cca 3 mesiacmi som dal zrepasovat obe turba,ale to myslim ze kazdeho na nafte caka...
Netvrdim ze moja 740d je bezporuchova (alebo menej ako benzinova verzia) ,ja som len odpisal ze po 2 rokoch kazdo-denneho pouzivanie mozem povedat,ze lepsi motor som nemal a tiez ze ine auto ako BMW7 nechcem

To priemiernu spotrebu som prepocital na cca 5000km a nie 1000km

Jarax:
ano,pred cca 3 mesiacmi som dal zrepasovat obe turba,ale to myslim ze kazdeho na nafte caka...
Netvrdim ze moja 740d je bezporuchova (alebo menej ako benzinova verzia) ,ja som len odpisal ze po 2 rokoch kazdo-denneho pouzivanie mozem povedat,ze lepsi motor som nemal a tiez ze ine auto ako BMW7 nechcem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Tak ale 745 by už měla bejt lepší než 740 ne? I převodovka tam už tolik neodcházela, stejně je to o tom jakej dobytek to měl před tebou. Já nevěřím že to je tak špatný auto. Mě na dálnici 745d ujela že jsem se nestačil divit, frajer na to šlápnul a byl v prdeli...Pocitově věřím, že ten zátah to bude mít větší než 745 v benzínu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Moribundus:
asi to bola ta silnejsia verzia 745d:
242 kW (329 PS).....Musi to ist uzasne
Tu je prehlad vsetkych motorov pre E65:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E65
Pozeram ze ta Alpina B7 je na tom lepsie ako 760Li
asi to bola ta silnejsia verzia 745d:
242 kW (329 PS).....Musi to ist uzasne

Tu je prehlad vsetkych motorov pre E65:
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E65
Pozeram ze ta Alpina B7 je na tom lepsie ako 760Li

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace
0-100,to je fakt důležitej údajaristoloser píše:no a i tam je jasné,že stará 745 benz je o 0,3 sec rychlejší z o-100 než novější 745d.při porovnání motorů 745benz a 740d předface je ten rozdíl 1.3
sec v neprospěch ropáka,zrychlení stejné jak u 735benz,takže zas taková raketa to není,potažmo při té kravské váze...neřešte,benzínová 4,5 je opravdu nejvhodnější motorizace

