Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 730d Shaním druhý motor M57D30 2003
Už se to řeší.
Prosím tě, kde jsi sehnal píst? Mechanici mě odrazujou od koupě nového, já bych tam právě chtěl dát nový a nový pístní kroužky. Starej stejnak nemůžou sehnat, a oprava se mi tím prodlužuje. Hlavu už mám zabroušenou, 4 ventily vyměněny, a komplet gufera. Hlava jako nová. Když tak info v SZ díks
Prosím tě, kde jsi sehnal píst? Mechanici mě odrazujou od koupě nového, já bych tam právě chtěl dát nový a nový pístní kroužky. Starej stejnak nemůžou sehnat, a oprava se mi tím prodlužuje. Hlavu už mám zabroušenou, 4 ventily vyměněny, a komplet gufera. Hlava jako nová. Když tak info v SZ díks
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Oprava klikového mechanismu jako není jenom o tom koupit novej píst, ty stávající jsou taky v nějakém stavu a musí tam na nich být minimální opotřebení, zejména blok musí být naprosto minimálně projetý a to je potřeba precizně změřit. V případě velké ovality bloku si můžeš nový píst pověsit doma na hřebík. v extrémním případě může dojít k rozdílnému tlaku ve válcích a to pro dýzl není úplně ideální.brumlae34 píše:Ahoj, teď to konkrétně řeším na tatové 730d. Sehnal jsem, pist 4x ventil, nechal zabrousit hlavu a teď to skládání dohromady.Jinak nechci nikomu jaKý kšeft, ale myslím, že té ta oprava vyjde levněji...
To jen tak okrajově, samozřejmě nevím výchozí stav, takže je možné, že to je všechno v cajku ale taky se přikláním k opravě než výměně - syndrom tzv. zajíce v pytli

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Chvilku to trvalo, ale podařilo se. Novej píst, nové pístní kroužky i s čepem.
Hlava zabroušená, ventily, gufera, těsnění. Vše nové. Tlaky na všech válcích v normě. Najeto po zajíždění 2000km. Motor šlape jak hodinky. Vířivé klapky už jsou pryč. Měl jsem z toho obavu, ale auto jede normálně. Nekouří nečmoudí, startuje na drc. To pro ty kdo by uvažovali místo opravy o výměně motoru. Je ale pravda, že ten můj má najeto jen 141tis. Kdybych měl najeto 300 už bych asi o výměně motoru uvažoval. BMW zdar
Hlava zabroušená, ventily, gufera, těsnění. Vše nové. Tlaky na všech válcích v normě. Najeto po zajíždění 2000km. Motor šlape jak hodinky. Vířivé klapky už jsou pryč. Měl jsem z toho obavu, ale auto jede normálně. Nekouří nečmoudí, startuje na drc. To pro ty kdo by uvažovali místo opravy o výměně motoru. Je ale pravda, že ten můj má najeto jen 141tis. Kdybych měl najeto 300 už bych asi o výměně motoru uvažoval. BMW zdar

Chvíli mi trvalo než jsem pochopil text. Říkal jsem si - nekupovat levnou naftu, ale drahou např. pod Benziny?
Mně jednou mechanik, který se pak ukázal i dalšími faux pas, diagnostikoval, že mi odešel motor na klice. Lehce tam něco klapalo. Zběžně vypočítal cenu opravy na 25 tis. Ani vlastně nevím, jak k tomu číslu došel. Takže jsem se rozhodl pro koupi jiného motoru. Motor jsem koupil za 10k, doprava motoru stála 2k, .. no a to nejlepší, výměna motoru kus za kus cca 25 tis. Samozřejmě při tom ještě zničil komponent na automatu, takže ten jsem kupoval s tím, že už byl prej načatej
Jo jo, za blbost se pyká.
Ponaučením musí být to, že práci musí dělat člověk, kterej už to někdy dělal, neexistují na něj špatné reference, neměl nikdy v minulosti žádný problém "za který by nemohl", ...

Mně jednou mechanik, který se pak ukázal i dalšími faux pas, diagnostikoval, že mi odešel motor na klice. Lehce tam něco klapalo. Zběžně vypočítal cenu opravy na 25 tis. Ani vlastně nevím, jak k tomu číslu došel. Takže jsem se rozhodl pro koupi jiného motoru. Motor jsem koupil za 10k, doprava motoru stála 2k, .. no a to nejlepší, výměna motoru kus za kus cca 25 tis. Samozřejmě při tom ještě zničil komponent na automatu, takže ten jsem kupoval s tím, že už byl prej načatej


Jo jo, za blbost se pyká.
Ponaučením musí být to, že práci musí dělat člověk, kterej už to někdy dělal, neexistují na něj špatné reference, neměl nikdy v minulosti žádný problém "za který by nemohl", ...