Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Smrtelné LPG v BMW

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Sten
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 20.12.2007 01:00

#1 Příspěvek od Sten »

Ahoj všichni :wink:
Mám BMW E-39 a mám v ní LPG 4.roky a za tu dobu jsem najel krásných 120 000KM. ale teď to začlo :cry:
Motor tlakuje (nepmohla ani kontrola hlavy a těsnění,výměna víčka na chladiči) a tak zjišťuji všude kde se dá a dopátral jsem se od servisáků z BMW,že je celkem normální jev,že po ujetí + - 100 000km na LPG praská blok motoru :cry:
Tak z toho mám hlavu v pejru a nejspíš mě nemine výměna motoru :cry:
Takže za mě (už nikdy LPG do BMW)
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#2 Příspěvek od Don »

Zvracet se chodi na zachod ;) To co pises je blbost.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

A kolik má ten motor objem a údajně celkem natočený?
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

#4 Příspěvek od kawaman »

Tak to jsem zvědav na reakci Jaraxe a Snejka :-D
Samozřejmě to bude blbost, co ti poradili..
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#5 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Nesmrdí ti takhle náhodou plyn z expanzky? Zkus to odtlakovat (upustit tlak z expanzky) a pak jeď jen na benzín.Pokud to nebude tlakovat,máš v háji reduktor na LPG (pouští plyn do chl.kapaliny) Běžná závada,výměna reduktoru stojí 3-4 tisíce kč.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Snejk »

Taky bych to tak videl ze to je blbej reduktor nebo blbe odvzdusneny. To bych prasklej blok menil u sebe uz 4x :))
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#7 Příspěvek od TANN3R »

Sten píše:.... od servisáků z BMW,že je celkem normální jev,že po ujetí + - 100 000km na LPG praská blok motoru :cry:
Tak z toho mám hlavu v pejru a nejspíš mě nemine výměna motoru :cry:
Takže za mě (už nikdy LPG do BMW)
Pochlub se, kde si našel tyhle "servisaky":-).

Samozřejmě že je to kravina, kvuli lpg ti zadny blok nepraskne ( to samozrejme neznamena, ze nemuze byt praskly). Beztak to bude tim reduktorem, jak už tady padlo.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

taky si myslím reduktor, a vyměna reduktoru je tak kolem 2ky, jeho oprava kolem 500kč!!
teda samozřejmě podle typu,
že by praskl blok kvuli LPG je blbost, co to je za motor jsi nenapsal, ale snad krom M54B30 nevěřím žadnymu benzinaku v E39 že by praskl, ty motory sou nesmrtelne.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#9 Příspěvek od ACDC »

To by už nejezdila 1/4 baworáků...
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#10 Příspěvek od Tompo »

M54B30 umí takhle potrápit? To jsem zvědav, kdy mě to potká, mám CCA 320000km.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

M54B30 je řekl bych slepý mezi jednookými, ale správna formulace zní spíš je mezi zdravými ten kdo nosí brýle. problémy s M54B30 krom spotřeby oleje nejsou běžné, ale když se vyskytnou je to právě tento motor (samozřejmě neřeším nafty ani čtyřválcové N motory ani N63), být tebou tak bych byl v klidu, ten motor prostě odejde sem tam někomu, ale většině lidí funguje.
Odpovědět