http://www.bmwtop.cz/ctyri-duvody-proc- ... prave-ted/

BMW M5 má notorické problémy s tolerancemi u jeho VANOSu (proměnlivé časování ventilů), které Vás donutí k některým nákladným opravám později a auto Vám na volnoběh bude znít jako dieselový traktor. 540i nemá žádnou z těchto drahých oprav a její volnoběh je naprosto v pořádku.
Očividně ten článek psal někdo na drogách. Každá vanosová M62 zní na volnoběh jako diesel a je to právě díky ocasům, co do toho dávají xxW-30.M5 vyžaduje pouze speciálně objednávaný syntetický olej 10W60, což není nejlevnější. 540i používá běžný 10W30, který seženete kdekoliv a zahubičku i ve vysoké kvalitě – a to nezmiňujeme že tento motor je používán téměř v každém dalším BMW této éry, takže dílů je dost a za rozumnou cenu.
haha, jedno poučné ze života https://www.youtube.com/watch?v=RvnTF7cR_MUTANN3R píše:a na chipnutou naftu se nechytá