Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ADS a INPA na COM1

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Dostal se mi do ruky ADS mezixicht na COM 1, neoriginální, nějaká stavba i když poměrně profesionální, na oboustranném tištěném spoji.
Po prvním zapojení explodoval elektrolyt kondenzátor v napájecí části. Po jeho výměně to funguje jen napůl, jdou jen jednotky skrz L-line (ABS, ...) a K-line nejede.
Vyměnil jsem pro jistotu 3 integrované obvody (převodník L9637 a dvě hradla 74HC00), ale bez výsledku. Při pokusu o komunikaci zabliká dioda K-line a po chvíli INPA vypíše, že jednotku nelze nalézt.

Auto je OK, jednotky na K-line jsou OK, testoval jsem jiným mezixichtem s jiným notebookem (USB kabel, upravený VAG-COM, na kterém pro změnu nejde L-line, ale tam je to z důvodu konstrukce kabelu a nikdy to nepůjde, asi).

Abych vyloučil případné chyby v kabeláži auta, sestavil jsem si DME s napájením a ADS na stole, venku z auta, výsledek je stejný. "Stále kvoká" :-(

Otázka: Našel by se v Praze nebo okolí dobrovolník s INPOU a ADS interface na COM1, který by byl ochoten otestovat můj kabel? Případně nechal mě otestovat svůj ADS interface na COM1 na mém notebooku? Potřebuju vyloučit chybu nastavení INPY ve svém ntb.

COM1 na ntb by měl být plně funkční, používám jej i na diagnostiku LPG.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět