Po prvním zapojení explodoval elektrolyt kondenzátor v napájecí části. Po jeho výměně to funguje jen napůl, jdou jen jednotky skrz L-line (ABS, ...) a K-line nejede.
Vyměnil jsem pro jistotu 3 integrované obvody (převodník L9637 a dvě hradla 74HC00), ale bez výsledku. Při pokusu o komunikaci zabliká dioda K-line a po chvíli INPA vypíše, že jednotku nelze nalézt.
Auto je OK, jednotky na K-line jsou OK, testoval jsem jiným mezixichtem s jiným notebookem (USB kabel, upravený VAG-COM, na kterém pro změnu nejde L-line, ale tam je to z důvodu konstrukce kabelu a nikdy to nepůjde, asi).
Abych vyloučil případné chyby v kabeláži auta, sestavil jsem si DME s napájením a ADS na stole, venku z auta, výsledek je stejný. "Stále kvoká"

Otázka: Našel by se v Praze nebo okolí dobrovolník s INPOU a ADS interface na COM1, který by byl ochoten otestovat můj kabel? Případně nechal mě otestovat svůj ADS interface na COM1 na mém notebooku? Potřebuju vyloučit chybu nastavení INPY ve svém ntb.
COM1 na ntb by měl být plně funkční, používám jej i na diagnostiku LPG.