
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pokus opravau vadných pixelů s výměnou tacha = problém
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 42
- Registrován: sob 05.10.2013 00:00
- Bydliště: Davos Platz (CH)
- Klubové ID: 3679
Zdárec. Pokoušel jsem se opravit vadné pixely na tachu. Nemusím sna d říkat jak to dopadlo.
BMW E53 4.4i Naštěstí mám jedno celé auto jako náhradní díly. Už předtím jsem z toho náhradního vzal MK3 a vyměnil za nefunkční. Po tom co jsem zkurvil tacho jsem vytáhnul i tacho a dal do druhého. Přestali mi fungovat všechny zabezpečovací systémy ABS, ESP atd. Naskočil mi tam stav tachometru ze starého 280000 namísto stavu z nového 172000. Zkoušel jsem otáčení volantu doleva a pak doprava a nic. Koukal jsem pak na display že tam mám i vin ze starého auta. Co může být za problém že mi nejdou ABS atd.

- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
InstrumentCluster je snad nejdůležitější věc v autě musí se nakódovat do auta a pak Ti to pojede bez toho to nepůjde není to plug and play. Každopádně zůstaň u původních budíků a kontaktuj člena Falcon opraví Ti pixely, další možnost je sám dájí se koupit snad i na Aliexpres ale životnost není dlouhá, tak jdi raději první cestou.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
ty voe, vy jste všichni koumáci a uděláte víc škody než užitku, ted tady mám auto takovyho co šetřil na přetěsnění ventilvík, udělal si to sám a stálo ho to čidlo VVT 
jinak budíky nestačí kodovat, ještě se musí upravit kilometry v paměti, a u E53 to nejde jinak než hardwarově, tzn to musí udělat "stáčeč" takže jednak si musíš nechat ty budíky stočit a druhak musíš nechat nakodovat a zapsat vin a ZCS

jinak budíky nestačí kodovat, ještě se musí upravit kilometry v paměti, a u E53 to nejde jinak než hardwarově, tzn to musí udělat "stáčeč" takže jednak si musíš nechat ty budíky stočit a druhak musíš nechat nakodovat a zapsat vin a ZCS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Opravit jde temer vsechno, otazkouje ale prave za kolik a jaka je s tim prace. idealni stav vzit druhe, "vycistit" 35080, programovani, nakodovat, odjezd. Jenze byt tebou tak bych si zkusil pripojit ty puvodni jestli se ti ty kilaky zapsaly do ews, pokud jsi s tim jezdil, tak mozna i jo, pokud jsi to jen vyzkousel tak mozna ne...
BMW obcas umi prekvapit a to obema smery, trebas nyni jsem potreboval kousel plastu, v realoem cena 27usd, v cartecu 1500... A neverim ze by na tom meli velkou marzi, bude minimalni, protoze se jedna o malo pouzivany dil...
BMW obcas umi prekvapit a to obema smery, trebas nyni jsem potreboval kousel plastu, v realoem cena 27usd, v cartecu 1500... A neverim ze by na tom meli velkou marzi, bude minimalni, protoze se jedna o malo pouzivany dil...