Ahoj,
dnes se stala zajímavá věc. Přítelkyně přijela z noční s X5kou a těsně před barákem začalo auto hutně kouřit z obou výfuků najednou. Kouř byl bílý, hustý, štiplavý a smrděl po spálenině (přirovnáním jako když člověk pálí gumu). Takže nejde o vodu, ta má nasládlou vůni a není tak hutná.
Olej se tlačil přes víčko na blok motoru. A kapal na zem ještě i z odvětrávání. A dost ho zmizelo.
Auto nevařilo, teplota vody normální (103°C).
Fridex je naředěn na -25°C. Venku bylo cca -15°C. Auto před problémem ujelo asi 5km. Jak říkám, udělalo to těsně před barákem.
Blikala kontrolka motoru. Diagnostika hlásí vynechání zápalu na více než jednom válci a zároveň všechny válce zvlášť.
Motor má najeto 170 tis. Před 10ti tisíci jsem kompletně přetěsňoval sání, čistil klapku a měnil separátor i membránu + nějaké hadice (občas dříve také zakouřil a zmizel nějaký olej, ale po výměně to ustalo).
Nějaké rady, kde začít?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.