Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW X5 E53 4.4 V8 210kW - M62TUB44 - hustý bílý kouř

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Isachs
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 18.09.2013 00:00

#1 Příspěvek od Isachs »

Ahoj,
dnes se stala zajímavá věc. Přítelkyně přijela z noční s X5kou a těsně před barákem začalo auto hutně kouřit z obou výfuků najednou. Kouř byl bílý, hustý, štiplavý a smrděl po spálenině (přirovnáním jako když člověk pálí gumu). Takže nejde o vodu, ta má nasládlou vůni a není tak hutná.
Olej se tlačil přes víčko na blok motoru. A kapal na zem ještě i z odvětrávání. A dost ho zmizelo.
Auto nevařilo, teplota vody normální (103°C).
Fridex je naředěn na -25°C. Venku bylo cca -15°C. Auto před problémem ujelo asi 5km. Jak říkám, udělalo to těsně před barákem.
Blikala kontrolka motoru. Diagnostika hlásí vynechání zápalu na více než jednom válci a zároveň všechny válce zvlášť.
Motor má najeto 170 tis. Před 10ti tisíci jsem kompletně přetěsňoval sání, čistil klapku a měnil separátor i membránu + nějaké hadice (občas dříve také zakouřil a zmizel nějaký olej, ale po výměně to ustalo).
Nějaké rady, kde začít?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

a hadice od membraány a separatoru sou pruchozi? resp čistil jsi je když jsi to dělal?
Isachs
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 18.09.2013 00:00

#3 Příspěvek od Isachs »

Je po problému. Byl zamrznutý separátor a motor kvůli tomu málem spáchal sebevraždu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

jak jsem psal, vypadá to na separator, ale potom je asi voda v oleji že zamrzl
Odpovědět