Manipulace se střechou za jízdy E89
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
Nenašel jsem tady nic k tomuto. V různých videiích a testech uvádí, že střechu lze otevřít i zavřít za jízdy do rychlosti 40km/hod. Zkoušel jsem ve 20 zavřít a nic, jen začal blikat na displeji trojúhelníček a ozýval se zvukový signál. Po zastavení se normálně zavřela. Mají to jen někeré nebo se to dá přeprogramovat?
-
Curo
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát 08.05.2015 00:00
- Bydliště: Brno
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4080
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
Curo
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát 08.05.2015 00:00
- Bydliště: Brno
-
Tom_e89
- Registrovaný
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob 25.10.2014 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3664
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
shwaaraa
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 18.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1416
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4080
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
-
shwaaraa
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 18.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1416
-
Curo
- Registrovaný
- Příspěvky: 41
- Registrován: pát 08.05.2015 00:00
- Bydliště: Brno
-
shwaaraa
- Registrovaný
- Příspěvky: 346
- Registrován: ned 18.02.2007 01:00
- Klubové ID: 1416
Těch 18km/h je tak na rollování po parkovišti bez plynu.. Ono je to na houby už tím, že musíme celou dobu držet ten čudlík. S tím by se v provozu ve 40km/h už jedzilo docela blbě, pač se člověk musí trochu naklonit. P307 umí stahovat do tuším 50km/h, ale snad je u BMW těch 18 km/h vykoupeno alepsoň vyšší spolehlivostí.. 
Každopádně doufám, že o víkendu stáhnu!!
Každopádně doufám, že o víkendu stáhnu!!
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
Centr
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
Centr
- Registrovaný
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon 19.05.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
-
Pater
- Registrovaný
- Příspěvky: 82
- Registrován: sob 16.01.2016 01:00
-
ZZZZ
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00
Já jsem zásadně proti veškerému tuningu. Tohle auto bude jednou kultovní i díky tomu, že vlastně jako koncept s plechovou střechou končí. Na tom autě bude mít po letech největší hodnotu to, že do něj nehrábnul nejakej skodic, jednoduse se tomu rika PUVODNI STAV. Mluvim o horizontu desitek let, pokud mi nekdo neukeca, tak mi nezbyde nez se o nej starat dokud budu stat na nohou. Do bazaru nebo lemplovi bych to asi nedal.
Nicmene todle by mi taky zajimalo. Kdo to umi, kde a za kolik?
Nicmene todle by mi taky zajimalo. Kdo to umi, kde a za kolik?
-
pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4080
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Samozřejmě původní stav má své výhody, ale ... ale s pocitem, že by to mohlo "jezdit/vypadat líp" dlouhodobě žít neumím.... takže do teho hrabu jaxfiň... a protože si m4Zlika scu nechat "nafurt", tak mi to, že už není v původním stavu vůbec nevadí.....ZZZZ píše:Já jsem zásadně proti veškerému tuningu...... Mluvim o horizontu desitek let, pokud mi nekdo neukeca, tak mi nezbyde nez se o nej starat dokud budu stat na nohou.
