Cena 899,-



Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.Miguel píše:Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....Kail píše:Myslím že kus drátu je efektivnější a levnější
tak to by me zajimalo co jsi tam resil.. za 4sec vynulovano a bez problemu. na inspection potrebujes 1K ohm odpor.Tashiro píše:Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.Miguel píše:Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....Kail píše:Myslím že kus drátu je efektivnější a levnější
INSP. se mi vůbec nepodařila
čili je drát ROZHODNĚ neefektivní
Ja to zkoušel taky drátkem asík třikrát a furt nic.. Pak jsem to vzal přes zkoušečku, nechal jsem zapnutý klíčky a místo sedmého pinu a kostry jsem na radu jednoho člena fóra dal sedmý pin a ještě jeden nejmenovaný místo té kostry a inspekce asík na druhej pokus zmizela.. Oil service ale trval déle, protože u mě to nechtělo pět ale sedum vteřin a to nevím proč..pazda píše:tak to by me zajimalo co jsi tam resil.. za 4sec vynulovano a bez problemu. na inspection potrebujes 1K ohm odpor.Tashiro píše:Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.Miguel píše: Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....
INSP. se mi vůbec nepodařila
čili je drát ROZHODNĚ neefektivní
ale je to dobra vec pro nekoho kdo se v tom nechce vrtat.