Kail píše:Myslím že kus drátu je efektivnější a levnější
Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....
Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.
Kail píše:Myslím že kus drátu je efektivnější a levnější
Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....
Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.
INSP. se mi vůbec nepodařila
čili je drát ROZHODNĚ neefektivní
tak to by me zajimalo co jsi tam resil.. za 4sec vynulovano a bez problemu. na inspection potrebujes 1K ohm odpor.
ale je to dobra vec pro nekoho kdo se v tom nechce vrtat.
Miguel píše:
Levnější určitě, efektivnější těkžo a rychlejší už vůbec ne, takže je to pro ty co se neradi rejpou drátkem v ....
Sory ale když sem dělal reset na e36, tak mi to rvalo asi 30 minut na OIL přesně dle návodu, jak ču*ák sem lítal kolem auta a vypínal, zapínal klíčky, šteloval dráty atd.
INSP. se mi vůbec nepodařila
čili je drát ROZHODNĚ neefektivní
tak to by me zajimalo co jsi tam resil.. za 4sec vynulovano a bez problemu. na inspection potrebujes 1K ohm odpor.
ale je to dobra vec pro nekoho kdo se v tom nechce vrtat.
Ja to zkoušel taky drátkem asík třikrát a furt nic.. Pak jsem to vzal přes zkoušečku, nechal jsem zapnutý klíčky a místo sedmého pinu a kostry jsem na radu jednoho člena fóra dal sedmý pin a ještě jeden nejmenovaný místo té kostry a inspekce asík na druhej pokus zmizela.. Oil service ale trval déle, protože u mě to nechtělo pět ale sedum vteřin a to nevím proč..
Jinak sorry za OT Migueli.. Todle vypadá fakt jako super pomůcka.