Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jakou naftu tankujete?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 18.11.2013 01:00
Je to vícedílné, ale kdyby to někdo přehlídl v článku, tak tu dávám ty odkazy.
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... ticleStart
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... ticleStart
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... ticleStart
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... ticleStart
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 19.11.2013 01:00
podle mne je to úplně jedno. Ano i velkých benzinek není jistorta, že je nafta kvalitní. Takže pokud tam člověk nedává bio sračku tak je to asi jedno. Ja osobně přidávám ještě vlastní aditiva a naftu nijak neřeším. Čas jezdím k Benzine, Agipu, čas od času TankONO, bral jsem i u opravdu lokálních pump a ani kdy jsem nic nepoznal. Sice mám s Vervou pocit, že to jede lépe, ale je to asi jen placebo efekt...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 19.11.2013 01:00
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
v tomto s Váma nesouhlasím. jezdím s dieslama minimálně 10let cca 50tis km ročně a při tankování na Shell, OMV, Benzina, Agip, apod nikdy nebyl problém se vstřikama ani čerpadly (kolegové co "šetřili" tyto problémy měly) ... ve své firmě jsem nařídil tankovat na značkových pumpách a např ted jsem měly na opravě Transportera s najetými skoro 400tis km a čerpadlo, i trysky naprosto OK (auto máme od 140tis km bez opravy!)
Takže za mě tankování na značkových pumpách je určitě výhodnější (byť platíš trošku víc za litr).




Samozřejmě,že kvalitní nafta je kvalitní nafta. Bez debat. Tim nemyslim, že bych si natankoval "premiovou" naftu u Alberta apod. Tam bych to opravdu viděl na jinak pojmenovanou obyč naftu. Jinak nejjednodušší pro méně znalé by bylo sehnat si časopis Svět Motorů z minulého měsíce + teď aktuální číslo. V minulém čísle je pro laiky vysvětleno docela dobře dost informací. V aktuálnim čísle je víceméně test aditiv, ale krom toho i trochu něco o zimních naftách. Rozesmála mě fotka, kde nabrali 10 vzorků na různých benzínkách. 7 z těchto vzorků byla víceméně hnusná žlutá sračka s hromadou biosložek, tak akorát pro traktory. Na to mám teda svoje auto moc rád a nikdy bych to tam nenalil. O těch zarostlejch vstřikách, egr, filtrech pevných částic atd ani nemluvim. NO a zbylý 3 vzorky byla krásně čisťonká zelenkavá zimní nafta (OMW, Benzina, Shell) Ze zákona jsou povinni přidávat do nafty biosložky (teď nevim kolika procentní poměr), avšak to neplatí pro prémiová aditivovaná paliva..
Myslim to zcela nestraně,nechť každý posoudí sám. Já liji vždy a nikdy nic jiného,než MaxxMotion a spokojenost jak moje,tak auta. Pokud maji stojany ten průhled/sklíčko - že člověk vidí barvu paliva, je krásně vidět rozdíl mezi "obyč" naftou a např.již zmíněnym MaxxMotionem.
Nikdy jsem si nevšiml, že by auto mělo s kvalitní naftou větší výkon, to mě nezajímá. Jde mi o mazací schopnosti, antikorozní schopnosti, v zimě omezení krystalování nafty atd. A po aspoň občasném obohacení VIFem si myslim motor dostává maximální péči v tomto směru. Je to sice celkově o něco dražší, ale nic nárazového jako repas vstřikovače/vstřikovačů, CR čerpadla a dalších
Myslim to zcela nestraně,nechť každý posoudí sám. Já liji vždy a nikdy nic jiného,než MaxxMotion a spokojenost jak moje,tak auta. Pokud maji stojany ten průhled/sklíčko - že člověk vidí barvu paliva, je krásně vidět rozdíl mezi "obyč" naftou a např.již zmíněnym MaxxMotionem.
Nikdy jsem si nevšiml, že by auto mělo s kvalitní naftou větší výkon, to mě nezajímá. Jde mi o mazací schopnosti, antikorozní schopnosti, v zimě omezení krystalování nafty atd. A po aspoň občasném obohacení VIFem si myslim motor dostává maximální péči v tomto směru. Je to sice celkově o něco dražší, ale nic nárazového jako repas vstřikovače/vstřikovačů, CR čerpadla a dalších
