Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 325i výkon

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#1 Příspěvek od lukepostulka »

Zdravím klubáci, před nějakým týdnem jsem tady psal na co mám koukat při koupi tohodle stroje :) dneska jsem se konečně domluvil s pánem na osobní prohlídce, auto se mi líbilo, bohužel jsem byl zklamaný z výkonu.

Jsem zvyklý na dynamiku těžkého Isa proto jsem byl nadšený z toho že se projedu v 2.5 šestihrnku (M50B25TU). Ohledně motoru vizuélně - nic neklepalo, v motoru nic nechrastilo ani nepískalo. Vanos byl potichu do 3000 otáček co jsem zkoušel, žádné řachtání, takže spokojenost.

První šok pro mě byl, kdy jsem na jedničku prošlápnul plyn a auto zrychlovalo "jen plynule" a lineárně do 3 tis, pak jsem dával dvojku, trojku..
Když jsem šlápl ve 40 plný pedál na trojku, auto pozvolna zrychlovalo, takže reakce na plyn byla žalostná, žádné zaražení nebo odpich se nekonal. Dál jsem si všiml, že když jsem pustil plyn na pětce, ekonoměr pozvolna padal a cca 2 sekundy se držel na 4 litrech, a až potom spadnul na 0- u Isa mi padá okamžitě.

Celkově jsem z motoru zklamaný - proč sakra? Čekal jsem že ten rozdíl 1.8 - 2.5 bude markantní, že si poslintám kalhoty, a nic takového se nedělo.

Otázka zní: proč jsem si neposlintal kalhoty? Napadla mě lambda nebo vanos, ale volnoběh se držel v pohodě, motor tikal hezky jak hodiny, plus byl prý měněný v BMW (nevím v kolika km)
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MotoMoto »

Skoda, ze nemas alespon kapesni diagnostiku. Nekdy ledacos napovi. Nemel jsi zaple asc?:)) . Ikdyt i tak by ten rozdil mel jit znat;)
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#3 Příspěvek od lukepostulka »

MotoMoto píše:Skoda, ze nemas alespon kapesni diagnostiku. Nekdy ledacos napovi. Nemel jsi zaple asc?:)) . Ikdyt i tak by ten rozdil mel jit znat;)
ASC to nemá, a na kapesní diagnostiku můžu zapomenout, je to rok 93 :/
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#4 Příspěvek od _milan_ »

něco na te 2,5 nebylo gut , nebo měla dlouhej dif... mezi zdravim isem a zdravou 2,5 musiš pocitit rozdil.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#5 Příspěvek od lukepostulka »

_milan_ píše:něco na te 2,5 nebylo gut , nebo měla dlouhej dif... mezi zdravim isem a zdravou 2,5 musiš pocitit rozdil.
Dlouhej diff ne-e, ve 40 na 4 točila cca 1300 rpm
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#6 Příspěvek od _milan_ »

tak mas asi letadlo 318is , tim padem bych neprodaval.. kam se hrabe 2,5l :D
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#7 Příspěvek od lukepostulka »

_milan_ píše:tak mas asi letadlo 318is , tim padem bych neprodaval.. kam se hrabe 2,5l :D
:D:D
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

tak ona ti ta m50b25 pujde za plynem hodně radikálnějc spíš až po tý hranici 3000-4000, sám ji mám a iso je rozhodně výkonem jinde :wink: rozdíl je citelný a poznatelný, ale záleží na každým jedinci, když už tak alespoň zjisti zrychlení 0-100 na rozvným suchým úseku, já mám taky někdy dny kdy mi přijde že to nejede a naopak a přitom to jede pořád stejně. Jinak mám rok 93 a diag pozná základní důležité věci vcelku vpohodě :wink:
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#9 Příspěvek od lukepostulka »

shade741 píše:tak ona ti ta m50b25 pujde za plynem hodně radikálnějc spíš až po tý hranici 3000-4000, sám ji mám a iso je rozhodně výkonem jinde :wink: rozdíl je citelný a poznatelný, ale záleží na každým jedinci, když už tak alespoň zjisti zrychlení 0-100 na rozvným suchým úseku, já mám taky někdy dny kdy mi přijde že to nejede a naopak a přitom to jede pořád stejně. Jinak mám rok 93 a diag pozná základní důležité věci vcelku vpohodě :wink:
A co máš za diagnostiku? Jde mi o to, že když jedu 60 na trojku v Isu a šlápnu na to jde to hned za plynem. Když jsem to samé udělal v 325i tak jsem si připadal jak v TDIčku
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#10 Příspěvek od shade741 »

jezdím k mechošovi co má nějakou lepší diag než kdejakej vesnickej, případně se dá zajet rovnou k nejbližšímu servisu bmw, ale ze zkušenosti byly jen problémy s diag co měl někdo na ntbku, dneska co má každej druhej mechoš proleze e 36 vcajku, alespoň moje zkušenost
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#11 Příspěvek od bmwe36fans »

to je nejaky divny ne? sice vanos je trosku tupější než ostrej bezvanos ale abys dal plnej v 60 a nic? zas iso je vysokootáčkový to je to tak fakt že ta 318is je vetsi pila než 325ivanos? vycoto auto mate? taky uvažuju o 325i ale todle mě zarazilo
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od aigo »

no ono vetsina 325 je vylitanejch a nechce jet vubec ja drive taky shanel a z 10 aut jela solidne jen jedna ale to byl bezvanos a chipem a nakonec sem sahnul po 320i v dobrem stavu a na bigu sem s tim dal nekolik 325i i kdyz sam osobne nevim jak...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Na diag. to napíchcěte, tlaky proměřte zda je motor zdráv. Bych to viděl klidně i na starý (nevhodný) svíčky, nebo čidlo klikovky. To jezdí pak jak chromý i když třeba dobře startuje.
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#14 Příspěvek od lukepostulka »

Určitě diagnostika by řešila spoustu věcí, jen je problém že to tady nikdo nemá o kom vím..
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#15 Příspěvek od DWXak »

ono obecně se u b25tu nic do 3500 neděje :D pokud nevíš o někom s diagnostikou, zkus se zamyslet nebo kouknout po klubu jestli někdo v tvým okolí nemá taky 325i a nenechal by tě svét se...
MotoMoto
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
Bydliště: Caslav
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MotoMoto »

Holky a auta se nepujcujou..nikdy! :lol:
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#17 Příspěvek od Dabler »

ono je treba se s tim 2,5 naucit spravne radit, pak to lita jako das. hlidat si otacky, neni to td aby to vystrelilo od 1500 rpm
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#18 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

MotoMoto píše:Holky a auta se nepujcujou..nikdy! :lol:
Tak určitěě..

Já jsem právě zase nejel v ISu tak to nemůžu posoudit z druhé strany.. Ale určitě dva a půle ve 2500ot na 3ku táhne slušně kupředu. To se dá už pomalu začít předjíždět.. :twisted:
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#19 Příspěvek od lukepostulka »

Což se nedělo. Díky lidi za názory :) vypadá to že tam byl opravdu někde zakopaný pes, možná to byla blbost (svíčky, vanos, lambda..) ale riskovat to nebudu :wink:
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#20 Příspěvek od bmwe36fans »

325i je raketa jak prase to co tady pišete nevim asi ste zvykly na porše ale dneska mě vtom vezl kamoš a jeto pila jak nic bezvanos chip jednotky 155kw flitr s odstíněním kvalitním až do masky výfuk magnaflow svíčky denso iridium ma to trošku odlehčený laminatova kapota vnitřek vylgrovanej jen sedačky dal tam ma upravu ne e85 jel v poměru 40% e85 a zbynek n98 udajně to ješě navyšuje a ten zvuk v tunelu no skoro sem neslyšel potom na max stoho vytahl 268kmh a to zrychlení fakt super ani nemluvim o jizdě bokem
Odpovědět