Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spojková lamela 240 mm
mám jen takový dotaz.... mám motor M52b28 se spojkovou lamelou 240 mm s 10 zuby na hřídel.... jelikož jsem kdysi nechal dělat jednohmotu a nechal jsem tam neodpruženou lamelu dělá to docela bordel na volnoběh..... tak zjištuji, zda nějaký model nemá takovou spojku s jednohmotou a odpruženou lamelou.... díky za tipy
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Např. E28 535i, M5, ... E34 M5 3.6 a hafo jiných. Stačí kouknout do ETK 
Jen počítej s tím, že "odpružená" lamela je vyšší a budeš potřebovat i jiný přítlačák (pokud jsi použil nízký pro pevnou lamelu) a k hlubšímu přítlačáku "kratší" vysouvací ložisko a případně nižší opěrný čep pro vysouvací páku ložiska.
Dále se připrav na to, že zvonivý zvuk z převodovky na volnoběh nezmizí. Dvoudílná lamela nemá tak velký rozkmit jako dvouhmotový setrvák, má tak tuhé pružiny, že na volnoběh nepruží takřka vůbec.

Jen počítej s tím, že "odpružená" lamela je vyšší a budeš potřebovat i jiný přítlačák (pokud jsi použil nízký pro pevnou lamelu) a k hlubšímu přítlačáku "kratší" vysouvací ložisko a případně nižší opěrný čep pro vysouvací páku ložiska.
Dále se připrav na to, že zvonivý zvuk z převodovky na volnoběh nezmizí. Dvoudílná lamela nemá tak velký rozkmit jako dvouhmotový setrvák, má tak tuhé pružiny, že na volnoběh nepruží takřka vůbec.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition