Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

jak se chová funkční windshott na cabriu?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#1 Příspěvek od Risa525 »

Chci se optat jak se má chovat funkční lamač větru?


když se postaví do auta tak jeho postavená část má nějak na pevno držet?
má být zapadlá v nějakém ozubeném mechanismu? nebo má jít volně složit?

už sem měl v ruce dva kusy a ani jeden z nich v rozložené pozici nedržel,skládal se a rozkládal naprosto volně jedním prstem...přijde mi že pokud s autem razantně zrychlím tak musí zákonitě letět dozadu a složit se...

díky za každý postřeh
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od DC Výkonná rada »

v autě je malinko nakloněný směrem k řidiči, takže ustojí většinu manévrů kromě prudký akcelerace na jedničku, dvojku, ale to s cabriem člověk nedělá tak často

já osobně ho používám většinou až od cca 80km/h vejš, tam už to nehrozí ani náhodou
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#3 Příspěvek od Risa525 »

DC píše:v autě je malinko nakloněný směrem k řidiči, takže ustojí většinu manévrů kromě prudký akcelerace na jedničku, dvojku, ale to s cabriem člověk nedělá tak často

já osobně ho používám většinou až od cca 80km/h vejš, tam už to nehrozí ani náhodou
jasný...takže je to prostě normální že chodí naprosto volně?
BOOST
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: pon 01.03.2004 01:00
Bydliště: Někde kolem středu

#4 Příspěvek od BOOST »

Normální to není, měl by jít ztuha, ale většina jich je po těch letech už ochozených a proto nedrží. Já mám v E30 origo windshot a drží zvednutý i při akceleraci na jedničku a dvojku s V8 4.0 pod kapotou.
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#5 Příspěvek od Risa525 »

BOOST píše:Normální to není, měl by jít ztuha, ale většina jich je po těch letech už ochozených a proto nedrží. Já mám v E30 origo windshot a drží zvednutý i při akceleraci na jedničku a dvojku s V8 4.0 pod kapotou.
hmm...to sem si myslel...právě mi to bylo divné!!!děkuju za postřeh....asi našetřím na nový
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Qido »

Na funkci to nemá vliv! V rychlosti to drží vítr a při pomalý jízdě to nepotřebuješ! Nový bude stát asi nesmysl!
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem
Klubové ID: 2231

#7 Příspěvek od Risa525 »

Qido píše:Na funkci to nemá vliv! V rychlosti to drží vítr a při pomalý jízdě to nepotřebuješ! Nový bude stát asi nesmysl!
na právě že nestojí,pokud máš v BMW nějaké slevy+si odečteš daň tak já jsem na 7tis...takže pořád nevím zda koupit starej za 3500,- nebo novej...

ma jíd z tuha nebo ne?všechny co jsem zkoušel tak šli uplně z lehka
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Qido »

Měl jsem v ruce 3,všechny originální a všechny šli úplně zlehka. Je to na Tobě! Osobně si, že to za to nestojí.
Odpovědět