Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Váha vzduchu- proměření
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned 26.06.2011 00:00
- Bydliště: Praha-Západ
- Klubové ID: 2929
já mam jenom tohle pokud vám to k necemu pomůže, kdyz mi to měřil pan Hrdlička z Vysočan.
graf ukazuje co se stane kdyz slapnes na plnej plyn a hned pustis. prvni velky zub je v normalu, a druhý(v čase 8-7s) by prý mohl být o něco větší cca na 4 - 4,5 V ale jinak že prý v pohodě.
jo jedná se o e36 323i
graf ukazuje co se stane kdyz slapnes na plnej plyn a hned pustis. prvni velky zub je v normalu, a druhý(v čase 8-7s) by prý mohl být o něco větší cca na 4 - 4,5 V ale jinak že prý v pohodě.
jo jedná se o e36 323i
- Přílohy
-
- vaha.jpg (153.68 KiB) Zobrazeno 1652 x
Jestli neva, tak bych tohle vlákno použil na hodnoty co si kdo naměřl i pro další komponenty....
Mě by momentálně zajímalo, kolik kdo z vás si naměřil multimetrem na lambda sondě.?? Bílé jsou pro vyhřívání a je tam tedy +- co na alternátoru. A na šedém s černým, by hodnota měla mít rozptyl 0,2-0,8 V.
Já naměřil 1,25 až 1,59 od studeného až po uplně ohřáty motor na M42. Což říká bahatou směs, a dle smradu z vejfuku to sedí.... Ale diagnostika nic nehlásí....!!
Zajímá mě jestli to někdo zkoušel měřit, co naměřil a když dal novou jak dopadl..???

Mě by momentálně zajímalo, kolik kdo z vás si naměřil multimetrem na lambda sondě.?? Bílé jsou pro vyhřívání a je tam tedy +- co na alternátoru. A na šedém s černým, by hodnota měla mít rozptyl 0,2-0,8 V.
Já naměřil 1,25 až 1,59 od studeného až po uplně ohřáty motor na M42. Což říká bahatou směs, a dle smradu z vejfuku to sedí.... Ale diagnostika nic nehlásí....!!
Zajímá mě jestli to někdo zkoušel měřit, co naměřil a když dal novou jak dopadl..???
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Já už bych do jeté lambdy nešel protože jsem řešil problém na bývalé e36 325i sedan a koupil jsem tady na klubu taky jetou z auta které do té doby normálně jezdilo a po výměně se u mě nic nevyřešilo.Po dalším hledání a kupování dalších dílů jsem přišel na to že je ta "nová" lambda taky špatná a do dnes jsem za ni neviděl zpátky peníze.V celkovým součtu mě tahle sranda stála skoro 7 tisíc a 14 dní.Nová originální lambda od boshe se dá na 325 sehnat okolo 1600 takže na jetou lamdu za 1000 bych se vykašlal ať nedopadnete stejně.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4041
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Já jsem ale kupoval váhu vzduchu, to je trošku dražší sranda.
Ono to bylo tak, já jsem chtěl nejdřív volnoběžnej ventil, ten mi byl poslán, ale bohužel došel nefunkční, tak jsem to psal původnímu majiteli a ten říkal, že to není možný, že stím autem sám jezdil a že otáčky nehoupali. Ale normálně mi nabídl, že mi to vymění za jinej díl nebo tak, tak jsem si řekl o tu váhu a ventil jsem poslal zpět.
Ono to bylo tak, já jsem chtěl nejdřív volnoběžnej ventil, ten mi byl poslán, ale bohužel došel nefunkční, tak jsem to psal původnímu majiteli a ten říkal, že to není možný, že stím autem sám jezdil a že otáčky nehoupali. Ale normálně mi nabídl, že mi to vymění za jinej díl nebo tak, tak jsem si řekl o tu váhu a ventil jsem poslal zpět.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem se dnes odpoledne vrhnul na váhu a něco změřil pro porovnání. Nevím, jestli je váha v pořádku, protože mi auto ve vysokých otáčkách cuká a v zimě hůře startuje. vše ostatní je bud měněno, nebo ok. Diagnostika chybu nehlásí, tak nevím.
mám 4 piny .
Hnědá: pin 1
šedo-fialová: pin 4
červeno-bílá: pin 3
šedo-modrá: pin 2
naměřené hodnoty mezi jednotlivými piny při nastartovaném autě na volnoběh a připojené váze.
hnědá - červeno-bílá - 14,02 V
šedo-fialová - červeno-bílá - 14,02 V
hnědá - šedo-modrá - 0,810 V a tato hodnota se na základě přidávání plynu mění až na 2,68 V (2,68V-plně otevřená klapka)
šedo-modrá - šedo-fialová - 0,810 V
šedo-modrá - červeno-bílá - -13,18 V a tato hodnota se naopak snižuje při přidání plynu.
pokusím se přidat i pár fotek.
Nevím ale, jestli 2,6 V při plně otevřené klapce neni málo.., nebo jestli se to nezvýší za jízdy.
mám 4 piny .
Hnědá: pin 1
šedo-fialová: pin 4
červeno-bílá: pin 3
šedo-modrá: pin 2
naměřené hodnoty mezi jednotlivými piny při nastartovaném autě na volnoběh a připojené váze.
hnědá - červeno-bílá - 14,02 V
šedo-fialová - červeno-bílá - 14,02 V
hnědá - šedo-modrá - 0,810 V a tato hodnota se na základě přidávání plynu mění až na 2,68 V (2,68V-plně otevřená klapka)
šedo-modrá - šedo-fialová - 0,810 V
šedo-modrá - červeno-bílá - -13,18 V a tato hodnota se naopak snižuje při přidání plynu.
pokusím se přidat i pár fotek.
Nevím ale, jestli 2,6 V při plně otevřené klapce neni málo.., nebo jestli se to nezvýší za jízdy.