Šílená rána, bílej kouř s černým (oblak kouře jak menší barák) druhá rána a chcíplo mi to za jízdy ve 140....
Tak jsem okamžitě zastavil otevřel kapotu tam to vypadalo jak když někdo odpálil dýmovnici


Na druhé straně motoru tedy pod sáním u turba jsem měl další picasovu omalovánku pod krytem batterky opět všude nablitý olej a nahozené všechno co mohlo snad být, ramena zeblitý atd.
Dle mého názoru je turbo v pytli...zítra zjistím víc, dneska byl hlavní úkol to dostal domů 120 kiláku...
Hodila by se mi nějaká rada, stalo se to někomu ? co s tim ?
Možná bych mohl sehnat turbo z 2.5 TDS ale nevím zda by mi tam šlo do 1.8 TDS
Teplota motoru byla celou cestu na půlce, olej byl v ten den ráno měněný a všechno bylo OK zhruba 400 km.
Od první rány ke samo-chcípnutí to byli asi 3-4 vteřiny.
Vytekli tak plus mínus litr oleje víc si myslím že to nebylo, tohle je vyfocený tak 2-3 minutky po zastavení pak ještě něco steklo.
