Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Oprava komutátoru e36 Valeo 80A
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Ahoj, přestalo mi dobíjet auto tak jsem to rozebral a v komutátoru jsou vybroušené drážky od uhlíků jedna 1 mm druhá tak půl mm do hloubky.
Takže tady asi stočení nepomůže, dá se ten komutátor nějak nalisovat nový? (ve specializovaném servise) V pondělí tam zavolám ale chtěl bych vědět jestli to jde nebo se mám připravit na to že se bude muset měnit celý rotor.
Takže tady asi stočení nepomůže, dá se ten komutátor nějak nalisovat nový? (ve specializovaném servise) V pondělí tam zavolám ale chtěl bych vědět jestli to jde nebo se mám připravit na to že se bude muset měnit celý rotor.
už jsem to taky řešil... myslim že když má někdo chuť si pohrát, tak by to šlo udělat doma 
http://www.startery-alternatory.cz/alte ... ky/c-1174/
http://www.startery-alternatory.cz/alte ... ts/c-1190/
http://www.startery-alternatory.cz/alte ... ky/c-1174/
http://www.startery-alternatory.cz/alte ... ts/c-1190/
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
tak jsem nechal altík zrepasovat, namontuju a opět nedobíjí.
Kostru mezi motorem a kastlí mám dobrou, přidal jsem i pro jistotu extra kabel mezi ventilovým víkem a nic.
Oprava:
pročetl jsem bentleyho v obecné sekci o alternátorech a konečně pochopil jak to mám měřit, takže na silném červeném drátu B+ nemám žádné napětí
a na D+ při poloze klíče "zapalování" mám asi 1,5 V, to může znamenat pouze poruchu v kabelech? napadá někoho kde by to mohlo být zlomené poškozené? Tento problém začal po výměně spojky jestli někdo ví kde jsem to tam okolo mohl třeba poškodit?
Díky všem.
Kostru mezi motorem a kastlí mám dobrou, přidal jsem i pro jistotu extra kabel mezi ventilovým víkem a nic.
Oprava:
pročetl jsem bentleyho v obecné sekci o alternátorech a konečně pochopil jak to mám měřit, takže na silném červeném drátu B+ nemám žádné napětí
a na D+ při poloze klíče "zapalování" mám asi 1,5 V, to může znamenat pouze poruchu v kabelech? napadá někoho kde by to mohlo být zlomené poškozené? Tento problém začal po výměně spojky jestli někdo ví kde jsem to tam okolo mohl třeba poškodit?
Díky všem.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
No tak další věc jsou diody jestli jsou funkční možná je v tom servise ani neměřili a pak ještě další věc jestli nějakej mamlas pájel ty uhlíky k cívkám tak tam může bejt studenej spoj (špatně spájeno) a není to pak průchozí, nebo taky může bejt vypálenej rotor, ale to by při nastartovanym motoru mělo dávat pulzně alespoň napětí
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
tak ten mamlas budu asi já. kabel který přivádí silové + na startér a ten který pak táhne + na altík asi mají být na stejném šroubu že?
On za to částečně může bentley podle jehož rad jsem odpojoval kabeláž od startéru zespoda abych zjistil že tak ho stejně nevytáhnu. no a pak při skládání jsem dal každý silný drát na jiný kontakt ale ten s tou nízkou maticí (blíže motoru) asi slouží jenom pro kostření mezi cívkou a samotným startérem. Teď už mi začíná být jasne proč bylo ten kontakt třeba propilovat.
Prosím o potvrzení ať je to na beton a můžu začít skládat.
On za to částečně může bentley podle jehož rad jsem odpojoval kabeláž od startéru zespoda abych zjistil že tak ho stejně nevytáhnu. no a pak při skládání jsem dal každý silný drát na jiný kontakt ale ten s tou nízkou maticí (blíže motoru) asi slouží jenom pro kostření mezi cívkou a samotným startérem. Teď už mi začíná být jasne proč bylo ten kontakt třeba propilovat.
Prosím o potvrzení ať je to na beton a můžu začít skládat.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Na m50 mam kazdej ten drat na sve matce, s ruznym prumerem, to snad ani nejde prehodit.. ikdyz...
jestli si to propiloval tak muze byt.. jeden je buzeni a druhej "vyvod" kdyz altik nema buzeni tak nedobiji..
edit: ajo, ty pises o starteru.. tak tam na jeden. ten malej propojovaci je s tim druhym pruchozi jenom kdyz startujes..
edit: ajo, ty pises o starteru.. tak tam na jeden. ten malej propojovaci je s tim druhym pruchozi jenom kdyz startujes..
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343

