Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
..
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Zkus zadat klíčová slova do: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ile=search
..pro forum: BMW 3er
Většina se toho tady řešila, chce si to pročíst. Ale stejně pak to chce někoho s praktickejma zkušenostma kdo ti to udělá.
A spousta návodů jsou pak hotový tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... forum&f=91
..pro forum: BMW 3er
Většina se toho tady řešila, chce si to pročíst. Ale stejně pak to chce někoho s praktickejma zkušenostma kdo ti to udělá.
A spousta návodů jsou pak hotový tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... forum&f=91
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
1) Nejsem z východních čech, ale pokud jseš šikovnej dopasuj si to sám, není to nic složitýho, jen je potřeba tomu věnovat nějakej čas a pohrát si s tím... Já si po lakovně taktéž celej předek ještě dopasovával, protože se mi to nezdálo.
2) Řešilo se tu mnohokrát, s jakým výsledkem nevím - pohledej
3) Může to být výfukem, ale taky nemusí. 323i ze série nejede špatně a oproti 328i mi už tam zas tak propastný rozdíl něpříjde. Svody a výfuk bych řešil až v případě jistoty, že vše ostatní je v pořádku. Opět o předělání sání z M50 se tu debatilo x-krát.
4) Dečka se vyměnit dá, ale je to údajně docela piplačka, navíc nevím jak u těchle Mkových sedáků. Pár lidí to tu už dělalo, ale návod na výměnu tu myslím sepsanej nikde není.
5) Pokud chceš originál klíč tak v BMW, s dálkou je docela drahej, dá se udělat i nejlevnější obyč bez dálky, pak koupit na netu obal klíče s dálkou, nechat vyřezat podle novéh originálu a ze stávajícího přehodit vnitřek i s čipem. Taktéž se tu o tom dost už psalo.
6) Zámek nádrže je přístupný z kufru někde pod bočnicí (nevím co máš za kastli), pokud ho někdo vyhodil, není problém koupit nějaký jetý a zapojit.
2) Řešilo se tu mnohokrát, s jakým výsledkem nevím - pohledej
3) Může to být výfukem, ale taky nemusí. 323i ze série nejede špatně a oproti 328i mi už tam zas tak propastný rozdíl něpříjde. Svody a výfuk bych řešil až v případě jistoty, že vše ostatní je v pořádku. Opět o předělání sání z M50 se tu debatilo x-krát.
4) Dečka se vyměnit dá, ale je to údajně docela piplačka, navíc nevím jak u těchle Mkových sedáků. Pár lidí to tu už dělalo, ale návod na výměnu tu myslím sepsanej nikde není.
5) Pokud chceš originál klíč tak v BMW, s dálkou je docela drahej, dá se udělat i nejlevnější obyč bez dálky, pak koupit na netu obal klíče s dálkou, nechat vyřezat podle novéh originálu a ze stávajícího přehodit vnitřek i s čipem. Taktéž se tu o tom dost už psalo.
6) Zámek nádrže je přístupný z kufru někde pod bočnicí (nevím co máš za kastli), pokud ho někdo vyhodil, není problém koupit nějaký jetý a zapojit.
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
http://revmat.ch/bmw-e36-m3-vader-t3278 ... 3e19440227&
Jinak tady jsem vyhrabal z předchozích topiců odkaz na opravu deček v emkovejch sedačkách
Jinak tady jsem vyhrabal z předchozích topiců odkaz na opravu deček v emkovejch sedačkách
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Teoreticky bys mohl mít vyhřívaný zámek. Jestli po zamčení auta rozsvítíš vnitřní osvětlení tím, že vezmeš za kliku, tak za ni vezmi a podrž cca 30 sekund, zámek by měl povolit.
Pokud jde o ten klíč, tak jde třeba i jen přepouzdřit s vybroušením nové planžety na laseru Silca. Ten si klíč napřed změří, pak dopočítá do nového, a pak teprv brousí. Cenově nic děsivého, 250 Kč za vybroušení je +- stejná cena jako má kdokoliv na běžné kopírce.
Klíč je čipový, doporučuju nečekat a pokud máš jen jeden, tak přidělat zásobní, aby ses pak nedostal do prekérky. E36 není funglovka, nejmladším kupátkům je dneska 14 let, takže zámky a jednotky jsou u spousty aut po výměně
, což může způsobit dost velký problémy při objednání klíče v BMW.
Pokud jde o ten klíč, tak jde třeba i jen přepouzdřit s vybroušením nové planžety na laseru Silca. Ten si klíč napřed změří, pak dopočítá do nového, a pak teprv brousí. Cenově nic děsivého, 250 Kč za vybroušení je +- stejná cena jako má kdokoliv na běžné kopírce.
Klíč je čipový, doporučuju nečekat a pokud máš jen jeden, tak přidělat zásobní, aby ses pak nedostal do prekérky. E36 není funglovka, nejmladším kupátkům je dneska 14 let, takže zámky a jednotky jsou u spousty aut po výměně
