Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vibrace motoru po nastartovaní u E91

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#1 Příspěvek od drbi »

Ahoj, chci se zeptat zda je to normální, když při chladnějším počasí po nastartování motor nepříjemně vibruje až to hází s celým autem, toto trvá chvíli než se motor ohřeje. Někde jsem četl, že po 100 t/km se má měnit nějaký pohlcovač vibrací na motoru. Auto má 195 tis/km.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#2 Příspěvek od BudVlad »

Jaký tam máš motor?
Obrázek
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#3 Příspěvek od drbi »

Mám 120 kw rok 2006 přesný typ takhle nevím z hlavy. To to 2.0
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#4 Příspěvek od BudVlad »

Tak je to asi N46 čtyřválec. Vibrace normální není, asi za studena nezapaluje jeden válec. Může to být špatná svíčka, ale většinou je to cívka. Diagnostika to objeví.
Obrázek
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#5 Příspěvek od drbi »

Tak děkuji někam s tím zajedu. Na kolik přijde oprava???
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#6 Příspěvek od BudVlad »

Nejdřív zkontroluj jak vypadají svíčky. Bez diagnostiky můžeš zjistit který válec nepálí když budeš postupně vypínat cívky. Jedna cívka stojí asi 1000 Kč.
Obrázek
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#7 Příspěvek od drbi »

Moc děkuji za vyčerpávající odpověd.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od Marda »

Chlapi, nejdřív si upřesněte, jaký je v tom autě motor! Jak mu můžeš radit, aby zkontroloval svíčky nebo cívky, když má pravděpodobně naftu!!! Pokud vím, tak N46 se nedělala ve výkonu 120kW. Asi má motor M47 :wink:
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#9 Příspěvek od drbi »

Ano je tam nafta
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od Marda »

Může být špatnej žhavič v jednom válci. Studená nafta se nevznítí, jakmile se zvednou otáčky a zvýší tlak ve válci, pak chytne a je po vybraci. Tuším, že diagnostika neodhalí špatnou žhavící svíčku. Normálně je vyšroubuj, přilož na baterku, nebo silnou nabíječku a hned poznáš která jak žhaví. 6havič stojí pár stokorun... :wink:
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#11 Příspěvek od drbi »

Hele máš úplnou pravdu, přesně takhle to je, jakmile malinko přidám, vše se uklidní a běží jak má.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#12 Příspěvek od tommy_romeo »

No mam uplne ten stejny motor a uplne stejny problem a ver ze tema zhavicema to neni ...... diagnostika mi hlasila 1a4 valec spatne zhavi tak jsem koupil v BMW vsechny 4 ale problem stale pretrvava kdyz je chladno ale jakmile se otepli nad 8 stupnu tak bez problemu. Resim to o neco nize ale bohuzel prozatim bezvysledne. Tankuju V power diesel takze ani naftou to neni. Myslim ze se opet vratim k 3.0D byl to absolutne nej motor a nemusel sem u nej nic resit.
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od Marda »

Tak zkontroluj, jestli jde do těch nových žhavičů napětí...
Odpovědět