Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E90/E91 sportovní podvozek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tukaram
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 13.10.2011 00:00

#1 Příspěvek od tukaram »

Mám v Německu vyhlédnuté BMW E91 se sportovním Mkovým podvozkem, 17kola. Máte někdo zkušenosti s mírou komfortu na českých silnicích. Mám rád sportovní jízdu, když auto pěkně drží na silnici, ale autorizoavný prodejci které jsme navštívil v Praze mne bez výjímky varovali, že komfort je velice špatný.
Díky za případné zkušenosti.
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#2 Příspěvek od kawazx6r01 »

Ahoj....mam E91, ktery jsem koupil s origo podvozkem a predelaval na Mpaket podvozek....zas takovy rozdil v tvrdosti jsem nepocitil krom toho, ze to lip reaguje a je to lepsi v zatackach.... mam 19" kola na leto a 17" na zimu....pokud chces, svezu te. Kdyby si ho nahodou kopil a vadilo ti to, mam origo pruziny:)
tukaram
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 13.10.2011 00:00

#3 Příspěvek od tukaram »

No diky za nabidku a odkud jsi? Mne v BMW tvrdili ze predelat sportovni podvozek na normalni neni zase az tak snadny, nejde pry jen o pruziny...tak nevim, v tom jsem totalni laik...
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#4 Příspěvek od kawazx6r01 »

Sokolov....no jsou to pruziny, tlumice, stabilizatory....vic jsem nemenil
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

obojí je tvrdý jak prase, taky jde o to o jakou jde motorizaci, u dvoulitrové nafty nemá smysl mít tvrdej podvozek, u 335i bych jinej nechtěl
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#6 Příspěvek od Oooz »

330dA s Mpaketem na podvozku ( cca 2 cm snížení ). Je fakt, že to auto je docela tvrdý ale že by to byla nějaká nesnesitelná jízda určitě ne. Dá se s tim jezdit naprosto v pohodě, kamkoliv i tisíce KM bez nějaký újmy na komfortu. V obyč verzi jsem nejel, takže nemůžu posoudit rozdíly.

Mpaket podvozek má smysl u čehokoliv (od 316i po 318d). Na rovinkách to umí rozjet každej blb, takovejch máme po Republice většinu. A v nájezdu do zatáčky je fuk co máš za motorizaci.
Whizour
Registrovaný
Příspěvky: 277
Registrován: čtv 03.06.2010 00:00
Bydliště: Třebíč

#7 Příspěvek od Whizour »

Ahoj, ničeho bych se nebál. Měl sem e90 330i max sníženou což tuším je 5-6cm a super, jen je fakt že jsem vyměnil 18" za 17" a pohoda. Ale musíš zvážit kde budeš jezdit, do Prahy bych to nedělal, páč u Kotvy nepřejedeš ta schodečky :-))). Ale jinak motokára a v zatáčkách neuvěřitelný.
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Dacud »

jestli to ma eMkovej pozvozek tak bych se toho vubec nebal. je to pekne svezeni...

jinak co vidim tady v brne tak skoro kazdej vymete kazdou diru a kanal... takze oni ti potom rikaji ze tvdsi podvozek do mesta ne... ;-)
majkouch
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Praha/Sokolov

#9 Příspěvek od majkouch »

kawazx6r01 píše:Sokolov....no jsou to pruziny, tlumice, stabilizatory....vic jsem nemenil


E91 ze Sokolova, a ktera? abych vedel az se nekdy potkame...

k tematu... jako ze mam 335i tak musim rict ze ten podvozek je mega spica, kdyz si zvyknes na to ze cejtis kazdou, opravdu kazdou nerovnost na ceste, tak je to nadhera, uz bych nechtel jinej, jedine jeste lepsi :)
i po Praze se da jet, jen pomalu a jiste, ale da... :roll:
Odpovědět