Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW E90/E91 sportovní podvozek
Mám v Německu vyhlédnuté BMW E91 se sportovním Mkovým podvozkem, 17kola. Máte někdo zkušenosti s mírou komfortu na českých silnicích. Mám rád sportovní jízdu, když auto pěkně drží na silnici, ale autorizoavný prodejci které jsme navštívil v Praze mne bez výjímky varovali, že komfort je velice špatný.
Díky za případné zkušenosti.
Díky za případné zkušenosti.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Ahoj....mam E91, ktery jsem koupil s origo podvozkem a predelaval na Mpaket podvozek....zas takovy rozdil v tvrdosti jsem nepocitil krom toho, ze to lip reaguje a je to lepsi v zatackach.... mam 19" kola na leto a 17" na zimu....pokud chces, svezu te. Kdyby si ho nahodou kopil a vadilo ti to, mam origo pruziny:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
330dA s Mpaketem na podvozku ( cca 2 cm snížení ). Je fakt, že to auto je docela tvrdý ale že by to byla nějaká nesnesitelná jízda určitě ne. Dá se s tim jezdit naprosto v pohodě, kamkoliv i tisíce KM bez nějaký újmy na komfortu. V obyč verzi jsem nejel, takže nemůžu posoudit rozdíly.
Mpaket podvozek má smysl u čehokoliv (od 316i po 318d). Na rovinkách to umí rozjet každej blb, takovejch máme po Republice většinu. A v nájezdu do zatáčky je fuk co máš za motorizaci.
Mpaket podvozek má smysl u čehokoliv (od 316i po 318d). Na rovinkách to umí rozjet každej blb, takovejch máme po Republice většinu. A v nájezdu do zatáčky je fuk co máš za motorizaci.
kawazx6r01 píše:Sokolov....no jsou to pruziny, tlumice, stabilizatory....vic jsem nemenil
E91 ze Sokolova, a ktera? abych vedel az se nekdy potkame...
k tematu... jako ze mam 335i tak musim rict ze ten podvozek je mega spica, kdyz si zvyknes na to ze cejtis kazdou, opravdu kazdou nerovnost na ceste, tak je to nadhera, uz bych nechtel jinej, jedine jeste lepsi

i po Praze se da jet, jen pomalu a jiste, ale da...
