fizzer:
To je jako kdyby ses ptal, zda vozit v autě dvě rezervy.
- pokud je origo rezerva nahovno, tak se to vyplatí
plusy:
1. větší kapacita
-> větší životnost aku -> ušetřené peníze
-> lepší startovatelnost v zimě u horších aku
-> delší doba stání bez nutnosti dobíjení (pro bezproblémové nastartování [měsíce])
2. vyšší pravděpodobnost nastartování při "zkratu" v instalaci
3. rádobypocit tuningu
4. výhody pro camping (viz odkaz od CZAirwolf)
mínusy:
1. hmotnost navíc
-> vyšší spotřeba
-> dodatečná "nevyváženost" auta
2. vyšší pořizovací cena za matroš (s, nebo i bez druhé aku) + práce
3. víc se toho může polámat a dělat problémy
Pokud preferuješ úsporu a pohodlí na úkor jízdních vlastností
a zároveň si kabeláž a aku zajistíš levně
a provedeš si to sám nebo levně,
tak jdi klidně do toho.
