Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

odfuk vzduchu z motorového prostoru e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#1 Příspěvek od blinker »

Čau, jak tak lítám se svojí 325tds, tak zjišťuju že když jí dlouho točim, nebo se snažim překročit cca 210 na pětku, nebo 180 na čtyřku, začne se mi to přehřívat. Napadlo mě udělat na kapotě výfuk vzduchu podobně jako maj coupe/cabrio... co si o tom myslíte?
Jinak ten koberec co je zespoda na kapotě ten už je fuč ;) :twisted: :?:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#2 Příspěvek od Kami1 »

:smich:
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#3 Příspěvek od pragdejf »

mozna by to slo vymazat na diagnostice;-)
oprav motor.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

:lol: tady je fakt potřeba se trošku zamyslet už :wink:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#5 Příspěvek od Paty »

chladič máš z venku čistej? popřípadě vyndat ho odmastit ho militem a proprat vapkou (z dálky) a vrátit zpět a nemělo by to dělat
co ledvinky nemáš tam nějakej kovochrom nebo jiný kraviny který by bránily toku proudu vzduchu??
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Taky to může značit horší vodní pumpu. Pokud je tam ta plastová mrcha a část lopatek je odlámaná, při vytáčení se to pak nestačí chladit.
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#7 Příspěvek od blinker »

tak vodní pumpu sčíhnu, no ale stejně mi to příde dobrý pokud ten vzduch má kudy jít ven ne? vždyť to je jak chlazení počítače :D ... :idea:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Pro mě za mě sundej kapotu třeba úplně... :sigh:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#9 Příspěvek od Paty »

teplej vzduch z chladiče proudí pod autem takže na kapotu zapomen:DDD
blinker
Registrovaný
Příspěvky: 312
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
Klubové ID: 2759

#10 Příspěvek od blinker »

Tak to jsou rady, já zas nevim co všechno by ten motor měl vydržet, spíš lidi co maji TDS ať poradí jestli s tim můžou jet delší dobu v omezovači, nebo se to taky přehřívá...??? mám jen jedno auto sorry že se vůbec tady na foru ptám.
Proč teda maj coupe ty kapoty s odfukem??
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od capri »

ten odfuk tam nemá na chlazení žádnej vliv jelikož je to až za těsněnim takže teplo z motoru se tam absolutně nedostane spíš je to kvuli sání čerstvyho vzduchu do kabiny jelikož je pod tim sání do kabiny :)
Paulos
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: ned 20.04.2008 00:00
Bydliště: Big Halže City

#12 Příspěvek od Paulos »

Nevim nevim jestli je dobrý jezdit s TDSesem 180 na 4-tou rychlost..
Obecně se má diesel nejlíp tak při 2000 až 3000 ot/min, já se nedivím, že při delší jízdě v takových otáčkách se přehřívá..
Odpovědět