Čau, jak tak lítám se svojí 325tds, tak zjišťuju že když jí dlouho točim, nebo se snažim překročit cca 210 na pětku, nebo 180 na čtyřku, začne se mi to přehřívat. Napadlo mě udělat na kapotě výfuk vzduchu podobně jako maj coupe/cabrio... co si o tom myslíte?
Jinak ten koberec co je zespoda na kapotě ten už je fuč
chladič máš z venku čistej? popřípadě vyndat ho odmastit ho militem a proprat vapkou (z dálky) a vrátit zpět a nemělo by to dělat
co ledvinky nemáš tam nějakej kovochrom nebo jiný kraviny který by bránily toku proudu vzduchu??
Tak to jsou rady, já zas nevim co všechno by ten motor měl vydržet, spíš lidi co maji TDS ať poradí jestli s tim můžou jet delší dobu v omezovači, nebo se to taky přehřívá...??? mám jen jedno auto sorry že se vůbec tady na foru ptám.
Proč teda maj coupe ty kapoty s odfukem??
ten odfuk tam nemá na chlazení žádnej vliv jelikož je to až za těsněnim takže teplo z motoru se tam absolutně nedostane spíš je to kvuli sání čerstvyho vzduchu do kabiny jelikož je pod tim sání do kabiny
Nevim nevim jestli je dobrý jezdit s TDSesem 180 na 4-tou rychlost..
Obecně se má diesel nejlíp tak při 2000 až 3000 ot/min, já se nedivím, že při delší jízdě v takových otáčkách se přehřívá..