Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nejde smazat inspection/// znovu aktuální

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#1 Příspěvek od fizzer »

zdar, jsem jenom levej nebo uplně blbej? nejde mi smazat INSPECTION na budíkách... ani propojením pinu 7 na kostru přes pojistku, ani propojením pinu 7 a pinu 19 natvrdo drátem.

postupoval jsem dle tohoto návodu http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

zkoušel jsem jak nejprve propojit a pak na stanovený čas (odpočítával jsem cca 15 vteřin) zapnout zapalování, a zkoušel jsem i nejprv zapnout zapalování a pak teprv propojit piny, nic.

jde o e36 320i, rok 91.

a protože už starší topicy nikdo nečte, tak sem přihodím druhej dotaz, souvisí to s občasným blbnutím volnoběhu
- občas, když jenom zapnu zapalování, tak slyším nepravidelný cvakání nějakýho relátka, v intervalu cca 2-5 vteřin. ale dělá to JEN NĚKDY, jindy necvaká nic a slyšim jenom bzučení volnoběžňáku.

dík.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2456
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D

To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od mrJekill »

A důležitý je mít taky DOBROU kostru.
Nejlépe blok motoru ne kastle
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#4 Příspěvek od fizzer »

starML píše:Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování. :D

To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
Díky!! To bude asi ono :idea: :D
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#5 Příspěvek od fizzer »

tak ani p**u :evil: :evil: :evil: :evil:
už mě ta pixla začíná pěkně srát :roll:

ani dle výše přiloženého návodu to nejde smazat. :evil:

podotýkám, spojoval jsem to čistým měděným drátem, jak na kostru tak na pin 19, zásuvku jsem prostříkal kontaktolem a taky nic :roll:
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od mrJekill »

Kam na kostru?
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#7 Příspěvek od fizzer »

všude možně, tu matku pro startkabely, matku na domku tlumiče, blok motoru (všecko proměřený multimetrem, všude kostra je :? )

prostě je to začarovaný, a už mi dochází trpělivost
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od xSAFA »

Já bojoval nedávno s oil inspection, někde v návodu mám uvedeno spojit na 3s. Vím, že už minule byly 3s málo, tak jsem zkoušel 5, 10s a furt nic... Kostru jsem měl taktéž čistou, zásuvku prostříkanou, pin očištěný. No po x mrných pokusech jsem to spojil asi na 20s a naskočily zelené obdelníky... 8O Prostě zkus to spojit na dýl, 20s klidně 30, musí to jít... :)
Odpovědět