zdar, jsem jenom levej nebo uplně blbej? nejde mi smazat INSPECTION na budíkách... ani propojením pinu 7 na kostru přes pojistku, ani propojením pinu 7 a pinu 19 natvrdo drátem.
postupoval jsem dle tohoto návodu http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html
zkoušel jsem jak nejprve propojit a pak na stanovený čas (odpočítával jsem cca 15 vteřin) zapnout zapalování, a zkoušel jsem i nejprv zapnout zapalování a pak teprv propojit piny, nic.
jde o e36 320i, rok 91.
a protože už starší topicy nikdo nečte, tak sem přihodím druhej dotaz, souvisí to s občasným blbnutím volnoběhu
- občas, když jenom zapnu zapalování, tak slyším nepravidelný cvakání nějakýho relátka, v intervalu cca 2-5 vteřin. ale dělá to JEN NĚKDY, jindy necvaká nic a slyšim jenom bzučení volnoběžňáku.
dík.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nejde smazat inspection/// znovu aktuální
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.
To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.
To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
Díky!! To bude asi onostarML píše:Postupuj podle tohoto návodu http://vs31.sweb.cz/Reset_servisu.doc
Zásadní věc je zasunout klíček do zapalování až poté, co je sundané víčko zásuvky. Než jsem na to přišel, dělal jsem to obráceně, tj. nejdřív klíček a pak sundat víčko - pak jsem marně čekal, že ta rozsvícená inspekce zhasne, ať jsem tam dával drát, jak jsem chtěl. Nešlo to ani tehdy, když byl klíček jen vsunut do zapalování.
To cvakání při zapnutém klíčku je zvuk od ventilů topení, které cyklicky otevírají a zavírají, podle nastavené teploty. Neřešit - je to normální.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Já bojoval nedávno s oil inspection, někde v návodu mám uvedeno spojit na 3s. Vím, že už minule byly 3s málo, tak jsem zkoušel 5, 10s a furt nic... Kostru jsem měl taktéž čistou, zásuvku prostříkanou, pin očištěný. No po x mrných pokusech jsem to spojil asi na 20s a naskočily zelené obdelníky...
Prostě zkus to spojit na dýl, 20s klidně 30, musí to jít... 
