Kluci mam problém,občas se mi stává že začne houpad volnoběh a někdy to i chcípne.Stačí to ale projed a je na chvílu pokoj.Neví někdo co stim?cím začít?fakt nevím .Zatím jsem vyměnil komplekt palivové hadice i fitr...
Me to dela u E39 taky, jakmile je auto studene tak ma hrozne malo otacek cim vetsi zima tim je to horsi, jako kdyz by nefungoval sytic a neumi si to samo pridat...A kdyz za jizdy vyradim rychlost tak to houpne az pod 500 otacek a nekdy i chcipne...A cim vic spotrebicu zapnu tim mam otacky na volnobeh nizsi...Jedna se o M52B28...
Zdravím. Mám úplně stejný problém. Zkusil sem taky hned vyměnit hadice, filtr, zpět vrátit dříve odebranou lambdu kuli jinému výfuku... Hadice u sání sem překontrolovat taky všechny a nic A mám pocit, že je to čím dál horší. Na volnoběh kolísá už skoro vždy a rozjezdy už nejdou pod půl plynu
MichalB píše:Na volnoběh kolísá už skoro vždy a rozjezdy už nejdou pod půl plynu
A dělá ti to i při studeném motoru? Mě se tohle stávalo, když se ohřál motor, skrz prasklé koleno za váhou se přisával ohřátý vzduch. Pokud je to koleno jen trochu naprasklé nemusí to být ani vidět dokud ho nesundáš.
Většinou to přichází postupně a ani to nezaznamenáš, já si teď před zimou taky všiml nějakýho divnýho volnoběhu za studena a až při třetím zkoumání jsme s Miguelem přišli na to, že je to hadice za váhou. Samozřejmě při prvních dvou prohlídkách jsme na to koukali taky, ale prostě to bylo tak malý, že jsme si toho nevšimli. A to už jsem kvůli tomu koupil nový cívky, protože jsem to "předpokládal"
tak mě mě napadá,to jsme dělali na starech autech.co nastartovat motor a potřít stětcem namočeným v benzínu všechna místa okolo sání,pokud tam někde bude nějaká skulinka tak se to projeví otačkami.Mám pravdu
Ano, máš. Podobně to funguje s čističem brzd (defakto jde o tech. benzin ve spreji). To jsem u sebe zkoušel a dírka v hadici byla zespoda, kam se moc toho aerosolu nedostalo, štětcem by ses k tomu taky moc nedostal.