Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
MAZÁNÍ M52 B28 E46
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
me todle zaclo delat kdyz sem presel na olej od jinyho vyrobce , proste hustejsi tak to trva nez se natlakuje a na teplote to az tak nezalezi... zacal bych vymenou oleje a uvidis jak to bude dal
kazdopadne 2 vteriny bych neřešil 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Madthomas
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: stř 16.04.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1523
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... il_filter/
Tento dil byva uz vychozenej a tak ztece do vany i trocha oleje kterej by se mel udrzet nahore (nejsu mechanik takze hodne laicky) - po startu tak chvilicku trva nez se to natlakuje. Me to dela taky (e36 328i najeto 220k km). Dela to kdyz delsi dobu stojim, kdyz prijedu a pak jedu treba za 10 minut zase tak to zhasne hned..vzhledem k tomu ze u myho auta to je jeden kus a neni zrovna levnej tak to resit nebudu. Zvlast kdyz to sviti fakt jenom chvilku a pri startu po delsim stani
Tento dil byva uz vychozenej a tak ztece do vany i trocha oleje kterej by se mel udrzet nahore (nejsu mechanik takze hodne laicky) - po startu tak chvilicku trva nez se to natlakuje. Me to dela taky (e36 328i najeto 220k km). Dela to kdyz delsi dobu stojim, kdyz prijedu a pak jedu treba za 10 minut zase tak to zhasne hned..vzhledem k tomu ze u myho auta to je jeden kus a neni zrovna levnej tak to resit nebudu. Zvlast kdyz to sviti fakt jenom chvilku a pri startu po delsim stani
-
Maysner
- Registrovaný
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned 23.12.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2503
zacla mi to delat M50B25 po vymene oleje, M52B28 taky. dalsi M52B28 to zacla po vymene oleje za mogul 10W-40, jako predchozi, delat taky. ted chci vyzkouset jinej olej. u aut s menitelnym celym oil filtrem vim, ze to delava chybejici nebo nefunkcni zpetny ventil primo ve flitru. jenze u techto motoru je vymenna jen vlozka filtru, tak musi byt zpetny ventil nekde jinde.
samotnymu se mi nelibi, ze ta kontrolka tak dlouho sviti. mela by okamzite po nastartovani zhasnout
at tam je jakejkoli olej
samotnymu se mi nelibi, ze ta kontrolka tak dlouho sviti. mela by okamzite po nastartovani zhasnout
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Maysner píše:ty 2s bezi vrsek motoru nasuchoBMWIIIPower píše:mi to sice nedělá (5w40 TEXACO plná),ale 2 sec bych taky neřešil..
kdyz je to vsechno ztekly ve vane
pokud je v pořádku jednocestný ventil,pak vršek neběží na sucho a do vany nesteče všechno
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
http://static.bmwfans.info/images/epc/OTM2X3A=.png DÍL Č.2lucas22 píše:sorry za blby dotaz, ale ktory z tych suciastok je jednocestny ventil?
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak jak píše BMWIIIPower, už jsem na to koukal dřív a ten zpětný ventilek tam je. Dle mého kontrolka svítí po dobu, než čerpadlo natlačí určité množství oleje a tím pádem vytvoří tlak v tělese s filtrem, kde je snímač. To ale neznamená, že by motor někde jel na sucho...
Neřeknu kdyby to svítilo 10sec nebo na volnoběh se rozvěcovalo ale takhle chvilečku po startu si myslím, že je v normálu...
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
tlakový cidlo je umístěný na bloku , když je ten ventil spatnej a propousti olej stykati z hlavy do vany a to je spatne ... jakmile cerpadlo natlakuje a cidlo ma dostatecnej tlak tak ti kontrolka zhasne že
jenze cidlo je na bloku tzn. že hlava opravdu urcitej okamzik jede na zbytky jenom ktery tam sou a nemá dostate oilu.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Pokud je v háji jednocestný ventil,je to tak jak píšeš,že z hlavy steče olej.Otázkou je,za jak dlouho steče a co se na ventilu může pokazit.Je tam jen dírka zakrývaná kuličkou (na kterou nejspíš tlačí pružina?)...nevím,nevím,myslím,že ten ventil je věčnejMattyX píše:tlakový cidlo je umístěný na bloku , když je ten ventil spatnej a propousti olej stykati z hlavy do vany a to je spatne ... jakmile cerpadlo natlakuje a cidlo ma dostatecnej tlak tak ti kontrolka zhasne žejenze cidlo je na bloku tzn. že hlava opravdu urcitej okamzik jede na zbytky jenom ktery tam sou a nemá dostate oilu.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
pri startovani a vypinání motoru ti trva nez se celej okruh natlakuje takze to vzdycky jede na mensi tlak nez potrebuje , ale to je zase vykompenzovany tim ze mas maly otacky zase a tim padem mensi treni .. jednocestnej ventil nebude mit nekonecnou zivotnost
tak jako vsechny dozivotni veci v aute 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že se tady zachází už do zbytečných polemizací a domněnek a dělá se problém z ničeho. Povídačky o tom, že vršek motoru jede na sucho a kdesi cosik jen kvůli tomu, že po startu svítí 2sec kontrolka oleje, což běžně dělají i jiná novější auta je myslím odvážné tvrzení. Mě to takhle svítí už co jsem auto koupil (cca 40tis km a kdoví jak dlouho to takhle už svítí) a jezdím bez problému a vsadím se, že ještě dlouho budu já i další budoucí majitelé.
Ten zpětnej ventilek skutečně bude myslím bezporuchová součástka, leda, že by se ta kulička vypařila
. Ostatně sundávat kvůli jeho kontrole hlavu a pak třeba zjistit, že to bylo k hovnu nebude asi moc fajn...

Ten zpětnej ventilek skutečně bude myslím bezporuchová součástka, leda, že by se ta kulička vypařila

