cau mam e36 1.8 M40 a kdyz nastartuju tak auto nema tah ale jinak otacky v pohode a nechcipe jen kdyz to vytocim do 2 tis tak to rve jak kdyz tam mam 5 tis otacek a malej tah az kdyz se to ohriva tak se to zlepsuje az je to uplne v pohode a jede jak ma. Je to normalni nebo je tam problem? dik
Když jsem četl manuál, který se tu oběvil. Tak aspon motor m42 se má nastartovat a hned vyject, kvůli životnímu prostředí. Samozřejmě nechat ho zahřát a pak teprve točit do vyšších otáček. Stejně se benzín zahřeje pořádně až když bude v tahu.
Ja to mel o dost horsi, me to za studena regulace neudrzela a chcipalo to, a kdyz jsem za studena odpojil kabel vahy vzduchu tak pro studeny chod o moc lepsi. Jak je to ohraty vahu vzduchu pripojim a poho. Vypada to ze to je cidlo na teplotu motoru pro regulaci bohatosti smesi(vcera jsme vymenili, jeste jsme to nechali do rana vychladnout jak se chova za nulovejch teplot dneska zkusi servisak az prijde do prace), a ten svinak u myho 316i 11/94 neni v diagnostice takze to jednotka nenahlasi jako chybu...
a máte tam katalizátory, někdy když tam nejsou, nebo jsou vysypané, tak se to chová přesně podle toho co tu popisujete....blbí chod za studena...nedrží otáčky, nejde do tahu…… jak se to zahřeje do provozní teploty vše OK
tak to je tvůj problém, palivo je za studeného stavu dávkováno jinak, než za ohřátého, přitom příčky ve výfuku jsou počítány s určitým odporem od katu a tak tam za studeného chodu lítá blbí tlak s blbýma vlnama, které nedostatečně odsávají spálené palivo ve válcích a motor se hltí
Je to kus od kusu, někomu to de bezvadně někomu to blbne přímo učebnicově