Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

za studena netahne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubikula420 »

cau mam e36 1.8 M40 a kdyz nastartuju tak auto nema tah ale jinak otacky v pohode a nechcipe jen kdyz to vytocim do 2 tis tak to rve jak kdyz tam mam 5 tis otacek a malej tah az kdyz se to ohriva tak se to zlepsuje az je to uplne v pohode a jede jak ma. Je to normalni nebo je tam problem? dik
Keviiin
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: ned 21.02.2010 01:00
Bydliště: Bruntálos
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Keviiin »

taky si kladu tuhle otázku..ale myslím, ze bmw bys mel vzdy nechat chvilinku prohrat na volnobeh :)
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kubikula420 »

tak to neuskodi zadnemu autu nechat ho prohrat ale i tak me to zajima
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#4 Příspěvek od liza »

Když jsem četl manuál, který se tu oběvil. Tak aspon motor m42 se má nastartovat a hned vyject, kvůli životnímu prostředí. Samozřejmě nechat ho zahřát a pak teprve točit do vyšších otáček. Stejně se benzín zahřeje pořádně až když bude v tahu. :wink:
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kubikula420 »

jojo to sem taky cetl ale kdyz vemu jiny auto tak za studena i kdyz se to nema tak tahne normalne
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#6 Příspěvek od liza »

jj já jsem reagoval na keviina :wink:
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Klubové ID: 1711
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MadMaxII »

Ja to mel o dost horsi, me to za studena regulace neudrzela a chcipalo to, a kdyz jsem za studena odpojil kabel vahy vzduchu tak pro studeny chod o moc lepsi. Jak je to ohraty vahu vzduchu pripojim a poho. Vypada to ze to je cidlo na teplotu motoru pro regulaci bohatosti smesi(vcera jsme vymenili, jeste jsme to nechali do rana vychladnout jak se chova za nulovejch teplot dneska zkusi servisak az prijde do prace), a ten svinak u myho 316i 11/94 neni v diagnostice takze to jednotka nenahlasi jako chybu...
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#8 Příspěvek od Jamall »

a máte tam katalizátory, někdy když tam nejsou, nebo jsou vysypané, tak se to chová přesně podle toho co tu popisujete....blbí chod za studena...nedrží otáčky, nejde do tahu…… jak se to zahřeje do provozní teploty vše OK
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od kubikula420 »

no tak ja kat nemam mam tam trupku misto toho ale jinak otacky drzi v pohode jen netahne moc ale cim vic se ohrejva tim se to zlepsuje
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#10 Příspěvek od Jamall »

tak to je tvůj problém, palivo je za studeného stavu dávkováno jinak, než za ohřátého, přitom příčky ve výfuku jsou počítány s určitým odporem od katu a tak tam za studeného chodu lítá blbí tlak s blbýma vlnama, které nedostatečně odsávají spálené palivo ve válcích a motor se hltí

Je to kus od kusu, někomu to de bezvadně někomu to blbne přímo učebnicově
Odpovědět