jestli uz tady takove tema je tak se předem omlouvam sem tu novy a nevim jak to tu chodi potřeboval bych poradit nebo poslat njaky načrt pro vyměnu serva řizeni na e36 dik moc chlopi
servo ovzdušníš tím že budeš na místě s nastartovaným motorem motat volantem do plnejch rejdů,tzv. úplně na jednu stranu a úplně na druhou stranu. tím ovzdušníš servořízení.
Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.
Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Do nastavení geometrie v podstatě vůbec nezasáhneš, jen povolíš táhla řízení z hřebenové tyče a nastavení čepů zůstavá stejné čili na geometrii doejdeš naprosto v pohodě. Jinak na povolení těch táhel je třeba specielní klíč, který si jinak můžeš i udělat. Z hlavy teď nevím kolikátka a jak širokej má být ale myslím, že to tu v nějakém tématu bylo napsané a nebo je to v knize Jak Na To. Ale možná si poradíš i bez něj...
Samotné řízení sem zatím nedělal takže k montáži ti moc neřeknu. Snad jen dát pozor na správné natočení volantu vzhledem k řízení a ještě bych omrkl kloub který spojuje hřídel řízení s volantovou tyčí. Je to malý kloub s gumovou vložkou která nejspíš pohlcuje drobné vibrace a bývá často po smrti a pak má kloub trochu vůli... Tak případně bych vyměnil za novej...
Dan td píše:Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.
Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
To mi teda řekni kolik je na řízení u E36 šroubů?Maximálně jsem zapoměl na dvě hadice.
chlopi dik jak cyp za rady tak uz to mam vymenene vsechno spoko ale mam takovy menši problem neco mi bije na napravě a nevim co to muze byt muzou to byt tlumicema mam je trosku vic jete
Ty to tak těžko radit na netu, prostě hoď auto na jámu nebo zvedák, vem páčidlo a projdi celou nápravu. Nebo zajeť někam na STK a oni ti to zjistí... To že jsou čepy nové nebo zánovní ještě není zárukou toho že nutně musí být v pořádku...