Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vyměna serva řizeni

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#1 Příspěvek od DUDEL »

jestli uz tady takove tema je tak se předem omlouvam sem tu novy a nevim jak to tu chodi potřeboval bych poradit nebo poslat njaky načrt pro vyměnu serva řizeni na e36 dik moc chlopi
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

co na tom chceš načtrtávat? Povolíš dva čepy,dva šrouby co drží řízení u nápravnice a volantovou tyč.
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#3 Příspěvek od DUDEL »

prosim te a co odvdusnovani nebo tak neco ohledne oleje dik
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#4 Příspěvek od Paty »

servo ovzdušníš tím že budeš na místě s nastartovaným motorem motat volantem do plnejch rejdů,tzv. úplně na jednu stranu a úplně na druhou stranu. tím ovzdušníš servořízení. :wink:
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#5 Příspěvek od DUDEL »

dik moc chlopi a jeste neco jak se zbihavosti a rozbihavosti abych pak dojel aspon na geometrii
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#6 Příspěvek od Dan td »

Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.

Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#7 Příspěvek od Paty »

serva a řízení?
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#8 Příspěvek od DUDEL »

dik chlopi ja budu měnit sievo řizeni bes pumpy jen to servo řizeni v sobotu jdu na to tak potrebuju vjedet co nejvic at to nezdupu mnenim to poprve
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

Do nastavení geometrie v podstatě vůbec nezasáhneš, jen povolíš táhla řízení z hřebenové tyče a nastavení čepů zůstavá stejné čili na geometrii doejdeš naprosto v pohodě. Jinak na povolení těch táhel je třeba specielní klíč, který si jinak můžeš i udělat. Z hlavy teď nevím kolikátka a jak širokej má být ale myslím, že to tu v nějakém tématu bylo napsané a nebo je to v knize Jak Na To. Ale možná si poradíš i bez něj... :wink:
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#10 Příspěvek od DUDEL »

dik moc uz sem zas o neco chytrejsi to mne nenapadlo nemas jeste njakou radu na co bych si mnel dat bacha
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od xSAFA »

Samotné řízení sem zatím nedělal takže k montáži ti moc neřeknu. Snad jen dát pozor na správné natočení volantu vzhledem k řízení a ještě bych omrkl kloub který spojuje hřídel řízení s volantovou tyčí. Je to malý kloub s gumovou vložkou která nejspíš pohlcuje drobné vibrace a bývá často po smrti a pak má kloub trochu vůli... Tak případně bych vyměnil za novej...

Je to tady 2ka: http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... _assembly/

V BMW asi 800,- Kč
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#12 Příspěvek od DUDEL »

dik moc urcite to omrknu doufam že to dam niak do kupy
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od matrose »

ja to menil pred par tydny,hlavne po zaliti hrebene olejem,pockat 10minut nez zacnes tocit volantem,aby se samovolne odvzdusnil,jinak vytlacis tesneni
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#14 Příspěvek od libovka »

Dan td píše:Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.

Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
To mi teda řekni kolik je na řízení u E36 šroubů?Maximálně jsem zapoměl na dvě hadice.
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#15 Příspěvek od DUDEL »

chlopi dik jak cyp za rady tak uz to mam vymenene vsechno spoko ale mam takovy menši problem neco mi bije na napravě a nevim co to muze byt muzou to byt tlumicema mam je trosku vic jete
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#16 Příspěvek od DUDEL »

bije to pouze při přejeti přes nerovnost na vozovce
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od _peper »

Nějaký čep nebo tyčka stabíku.
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#18 Příspěvek od DUDEL »

čepy sou vymenene a silenbloky na stabiku taky nemuze to byt tema tlumičema
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od xSAFA »

Ty to tak těžko radit na netu, prostě hoď auto na jámu nebo zvedák, vem páčidlo a projdi celou nápravu. Nebo zajeť někam na STK a oni ti to zjistí... To že jsou čepy nové nebo zánovní ještě není zárukou toho že nutně musí být v pořádku... :)
DUDEL
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: úte 26.10.2010 00:00

#20 Příspěvek od DUDEL »

dik dik pacidlem sem to prochazel a bylo to vklidu. Dela mi to jen na dirach fak to nemuzou byt ty tlumiče sou dost v hajzlu houpe se to jako svině
Odpovědět