Jelikož se mi někdo, i když neúspěšně dobýval do auta a zničil mi zámky tak šikovně, že na jedné straně mi jde jen odemykat a na druhé jen zamykat, přemýšlím nad komplet výměnou zámků, navíc bych tím i vyřešil problém, že mám k autu jen jeden klíč.
Co vše to obnáší, a hlavně na jaký zádrhel můžu narazit? Vyměnit všechny zámky a spínačku nebude problém, spíš mi jde o imobilizér, zda je třeba měnit i ten kroužek kolem klíče ve spínačce atd.
Kroužek ve spínačce kolem klíče je jen anténa. Ze starého klíče jde transponder vyloupnout a do nového klíče vlepit. Zbytek klíčů načteš pomocí diagnostiky.
Aby jsme si rozumněli, chci vyměnit zámky a tedy i imobilizér asi, abych mohl nové klíče všechny mít funkční, ne jen předělat transpondér z toho jednoho opět do jednoho. Take tedy asi i vyměnit imobilizér?
Nemusíš měnit imo. stačí když ty klíčky co budeš mít nový tak diagnostikou nahraješ do ecu imo...a máš použitelný klíčky třeba všech 50.. teda myslím že to tak je,nedělal jsem přímo toto,jenom jsem to dělal s klíčkama na dálkové otevírání podle manuálu...
Tak zámek u dveří řidiče už přestal chodit uplně. Předtím šel ztuha, najednou jde lehce a klíčem otočím až nadoraz, ale nic se neděje.
Ještě dotaz, kde se dá zjistit, jestli auto mělo nebo má originál centrál na DO? Já jsem k němu totiž dostal jen náhradní klíč, takže nevím. Určitě by někde bylo čidlo že?
mě se zdá že u e36 když je na DO tak je přes inračervený zařízení,ale nevím to jistě:( třeba ti tady řekne někdo něco víc. a přijmače jsou bud to na zrdcátku(na spodu zrcátka uvnitř auta je taková bakulka a když se na nu podíváš přes svetlo tak je zbarvený do červena to je jeden přijmač,a druhej je v panelech jak se zapíná třeba vytápění sedaček, na předním tunelu vedle zapalovače.taky je tam takovej výrustek zbarvenej do červena, Ještě bych zkusil bejt tebou do toho zámku nakapat olej,třeba i stříknout stříkačkačkou aby jsi promazal zdvihátka zámku.
A když má auto m zrcátka? A taky by mě zajímalo na co je taková zalitá objímka okolo zámku vede od ní konektor,teď mam na autě nouzovou s 2ma konektorama a vše funguje jak před tim,no a poslední dotaz jesli jde přehodit zámek z kliky herl(nepřečtu to takovej male podtrženej nápis) do kliky valeo,já to nezkoušel,zdálo se mi to jiný,ale teď mi napadlo že by to možná šlo,neví někdo?
Zámky jsem nedávno řešil a nedořešil, páč jsem to prodal, ale... V bmw se dají objednat zámky podle win a to přímo na klíč, komplet to vyjde cca 5k (zamek ridice, spinacka a kufr), Pokud si seženeš klíče s dálkou, jdou nějakou kombinací nakodovat na jednotku aby ti fungovala dálka a co se týče čipů, to umí fx ti vyrobit dodatečně... Jinak snímač dálky IR je bud v zrcátku - otáčecí boule u manual zrcatka nebo zezadu u automat. zrcatka a nebo u uplne obyc zrcatka je snimac v klice ridicovych dveri.
takže to by mohl bejt ten plech s konektorem v tej klice? no od toho bych ten klíč vzal jen zjistit,jesi to mí auto ten dálkovej centrál mělo nebo ne,byl jsem v inveltu pro nějakej díl,ale než sem se na to stačil zeptat,no to je jedno
Ja resil to same (dobyvani do auta).Ve finale jsem kompletne vsechny zamky nechal vyvarit a mam pouze DO (1. poznatek byl ze kdyz se mi vybila barerie tak pech-ve finale jsem si udelal dalsi baterku ktera napajela pouze DO) od te doby na aute zadnej problem krome blbcu co vymlatili okno a chteli s tim dojet.Nastesti mam starter benz. cerpadla na externi tlacitko pod sedackou...