Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

318d předělat na 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Huska »

Neví někdo v čem kromě softwaru se liší 318d 85kw oproti 320d 110kw v modelu e46 FL? jde mi o nákladnost případné úpravy.
nebo stačí pouze přehrát soft? Díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Hyri
Registrovaný
Příspěvky: 1149
Registrován: ned 09.10.2005 00:00
Bydliště: Bratislava okolie
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Hyri »

1.8 bude pravdepodobne rotacne cerpadlo, takze pica motor
nikola
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

#3 Příspěvek od nikola »

zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

nikola píše:zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat

je to trošku jinak. teprve sháním 320d pro manželku, ale ted se naskytla zajímavá koupě 318d. bavíme se o autu po FL r.v.2002 tudíž m47n. Brzdy, převodovka a další součásti jsou shodné co nevím je turbo, váha a čerpadlo apod. Spíš mě zajímá mnejestli není rozdíl jako např u TD oproti TDS což by bylo v tomto případě zajímavé ... nechtěl jsem auto pod 150 PS
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#5 Příspěvek od jurasis »

Mno, rozdíl mezi TD a TDS byl jen v přítomnosti intercooleru, nebo ne?
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Traviss
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Traviss »

No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..

A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

:-)
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 ;)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Traviss píše:No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..

A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

:-)


díky přesně toto jsem potřeboval - potvrdil jsi jeden článek který jsem našel na německém foru jen v převodovce se mýlíš ... je stejná . Ono už je to ted stejně jedno, protože ta 318d touring je již prodaná - (ted mohu prozradit , že byla za 135tis Kč s velmi bohatou výbavou (sport kůže, navi, xenon r.v.2003,atd - 150tis km první majitel). Stejně bych ji z důvodu rozdílů na motoru nekoupil, protože koníci chyběli. Ona ani 320d není žádná sláva, ale pro manželku je víc než dostačující :-)
Díky všem za rady :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět