Neví někdo v čem kromě softwaru se liší 318d 85kw oproti 320d 110kw v modelu e46 FL? jde mi o nákladnost případné úpravy.
nebo stačí pouze přehrát soft? Díky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318d předělat na 320d
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
je to trošku jinak. teprve sháním 320d pro manželku, ale ted se naskytla zajímavá koupě 318d. bavíme se o autu po FL r.v.2002 tudíž m47n. Brzdy, převodovka a další součásti jsou shodné co nevím je turbo, váha a čerpadlo apod. Spíš mě zajímá mnejestli není rozdíl jako např u TD oproti TDS což by bylo v tomto případě zajímavé ... nechtěl jsem auto pod 150 PSnikola píše:zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2495
No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..
A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
díky přesně toto jsem potřeboval - potvrdil jsi jeden článek který jsem našel na německém foru jen v převodovce se mýlíš ... je stejná . Ono už je to ted stejně jedno, protože ta 318d touring je již prodaná - (ted mohu prozradit , že byla za 135tis Kč s velmi bohatou výbavou (sport kůže, navi, xenon r.v.2003,atd - 150tis km první majitel). Stejně bych ji z důvodu rozdílů na motoru nekoupil, protože koníci chyběli. Ona ani 320d není žádná sláva, ale pro manželku je víc než dostačujícíTraviss píše:No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..
A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... se/engine/
tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

Díky všem za rady




