Tak jsem si objednal to těsnění v BMW, sundal ventildekl, staré těsnění, vybalil jsem to nové a nestačil jsem kulit oči.
Tvarově je to stejné ,ale na tom novém je ještě navíc nesmyslná stěna (viz foto). Co stím - to to mám jako uřezat?? Podle čísla na balíčku a ETK to sedí. Díky za rady.
to tesneni co ti prislo vypada ze bude do motoru s plastovym vikem to znamena M52 a M54.prislo ti spatne...nemas meneny motor?a jak tak koukam na ten obrazek tak pridelani hadicky na odvetrani klikove skrine je z M52 a viko M50
PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50
PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50
Maš pravdu, vypadá to na starší víko na novějším motoru. Podle vin je moje auto vyrobeno 12/1995, tak podle toho jsem objednal i těsnění. Na realOEM.com se teď dívám, že těsnění pod víko se lomí v 09/1995. Tak buď tam ještě v BMW chvíli dávali staré víka i těsnění, nebo to někdo v Německu (tam sem to kupoval) prostě vyměnil. Takže místo čísla 11120034108 mám objednat číslo 11120034107. Snad mi to v BMW vymění. I tak je zajímavé, že víko lze objednat na M52 už jenom nové dohromady s novým těsněním 108 a těsnění ještě i staré 107. To tak vypadá, že ty víka nahrazovalí zpětně..
Každopádně díky za rady.
PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50
Maš pravdu, vypadá to na starší víko na novějším motoru. Podle vin je moje auto vyrobeno 12/1995, tak podle toho jsem objednal i těsnění. Na realOEM.com se teď dívám, že těsnění pod víko se lomí v 09/1995. Tak buď tam ještě v BMW chvíli dávali staré víka i těsnění, nebo to někdo v Německu (tam sem to kupoval) prostě vyměnil. Takže místo čísla 11120034108 mám objednat číslo 11120034107. Snad mi to v BMW vymění. I tak je zajímavé, že víko lze objednat na M52 už jenom nové dohromady s novým těsněním 108 a těsnění ještě i staré 107. To tak vypadá, že ty víka nahrazovalí zpětně..
Každopádně díky za rady.
jj taky sem na to ted koukal v roce 1995 se ty tesneni lamou.ale ze by na M52 davaly stary viko to ne to ti tam dali v nemecku.pak napis jak to dopadlo ja si myslim ze ti ho vymenej
na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
Maysner píše:na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
Je to tak, to víko je z prvního m52 a pasuje tam těsnění č.11120034107 a ne 11120034108 jak ukazuje ETK podle vin.
Maysner píše:na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
Je to tak, to víko je z prvního m52 a pasuje tam těsnění č.11120034107 a ne 11120034108 jak ukazuje ETK podle vin.
tak to je mazec ja myslel ze M52 maj vsechny plastovy vyko ale hlavne ze uz to mas vyreseny