Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Rozdíl v těsnění pod ventilovým víkem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#1 Příspěvek od PeteBMW »

Tak jsem si objednal to těsnění v BMW, sundal ventildekl, staré těsnění, vybalil jsem to nové a nestačil jsem kulit oči. :shock:
Tvarově je to stejné ,ale na tom novém je ještě navíc nesmyslná stěna (viz foto). Co stím - to to mám jako uřezat?? Podle čísla na balíčku a ETK to sedí. Díky za rady.

Vlevo staré těsnění, vpravo nové.

Obrázek
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#2 Příspěvek od mequi »

A už jsi to zkoušel přiložit na tu hlavu? Podle mně ti to tam sedne uplně přesně.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

v tom výku by měla být drážka kam tu "stěnu" zatlačíš.
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#4 Příspěvek od PeteBMW »

to megui: jo na hlavu to pasne úplně přesně, problem je kam pak nasadid t ten dekl- na tu gumovou stěnu?

to libovka: ať se dívám,jak se dívám tak žádnou drážku v tom deklu nemůžu najít a to je právě divné - dívej:

Obrázek
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2068
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od capri »

a objednával si to těsnění podle VIN auta ? je možný že tohle těsnění je z novějšího motoru
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#6 Příspěvek od Josef-325 »

to tesneni co ti prislo vypada ze bude do motoru s plastovym vikem to znamena M52 a M54.prislo ti spatne...nemas meneny motor?a jak tak koukam na ten obrazek tak pridelani hadicky na odvetrani klikove skrine je z M52 a viko M50
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#7 Příspěvek od PeteBMW »

Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od Josef-325 »

PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50 :D
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#9 Příspěvek od PeteBMW »

Josef-325 píše:
PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50 :D
Maš pravdu, vypadá to na starší víko na novějším motoru. Podle vin je moje auto vyrobeno 12/1995, tak podle toho jsem objednal i těsnění. Na realOEM.com se teď dívám, že těsnění pod víko se lomí v 09/1995. Tak buď tam ještě v BMW chvíli dávali staré víka i těsnění, nebo to někdo v Německu (tam sem to kupoval) prostě vyměnil. Takže místo čísla 11120034108 mám objednat číslo 11120034107. Snad mi to v BMW vymění. I tak je zajímavé, že víko lze objednat na M52 už jenom nové dohromady s novým těsněním 108 a těsnění ještě i staré 107. To tak vypadá, že ty víka nahrazovalí zpětně..
Každopádně díky za rady.
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#10 Příspěvek od Josef-325 »

PeteBMW píše:
Josef-325 píše:
PeteBMW píše:Je to podle vin a právě, že to je motor M52B20. Tak teď jsem ztoho jelen. Že by to byl M52 s ještě starým ventildeklem??
tak pokud vis ze mas m52 tak to je v poho tyto motory maj uz mit plastovy vika co ja vim...tak ti tam nekdo dal stary z motoru M50b20.me to bylo divny podle te fotky jak tam mas uchyceny toho odvetravani...to totiz maj m52 a ne hlinikovy vika z m50 :D
Maš pravdu, vypadá to na starší víko na novějším motoru. Podle vin je moje auto vyrobeno 12/1995, tak podle toho jsem objednal i těsnění. Na realOEM.com se teď dívám, že těsnění pod víko se lomí v 09/1995. Tak buď tam ještě v BMW chvíli dávali staré víka i těsnění, nebo to někdo v Německu (tam sem to kupoval) prostě vyměnil. Takže místo čísla 11120034108 mám objednat číslo 11120034107. Snad mi to v BMW vymění. I tak je zajímavé, že víko lze objednat na M52 už jenom nové dohromady s novým těsněním 108 a těsnění ještě i staré 107. To tak vypadá, že ty víka nahrazovalí zpětně..
Každopádně díky za rady.
jj taky sem na to ted koukal v roce 1995 se ty tesneni lamou.ale ze by na M52 davaly stary viko to ne to ti tam dali v nemecku.pak napis jak to dopadlo ja si myslim ze ti ho vymenej :wink:
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2503

#11 Příspěvek od Maysner »

na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#12 Příspěvek od PeteBMW »

Taky si myslím, že to je první verze víka M52. Je vtom nějakej bordel.. :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

V TP je datum uvedení do provozu, ne datum výroby. Jaký měsíc a rok výroby ti podle VIN ukáže ETK?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#14 Příspěvek od PeteBMW »

Podle vin je to 12/1995, v TP je první registrace 1996.
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#15 Příspěvek od PeteBMW »

Maysner píše:na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
Je to tak, to víko je z prvního m52 a pasuje tam těsnění č.11120034107 a ne 11120034108 jak ukazuje ETK podle vin.
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#16 Příspěvek od Josef-325 »

PeteBMW píše:
Maysner píše:na prvni M52 davali kovovy vika. ale ne stejna s motorem M50. na M52 maji vsechny vicko na olej vepredu. plastovy i kovovy. M50 ho ma vzadu u motorove steny
Je to tak, to víko je z prvního m52 a pasuje tam těsnění č.11120034107 a ne 11120034108 jak ukazuje ETK podle vin.
tak to je mazec ja myslel ze M52 maj vsechny plastovy vyko ale hlavne ze uz to mas vyreseny :wink:
Odpovědět