Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 M52 320i cukání při rychlosti do 30km/H

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#1 Příspěvek od jAKUB »

Čau,neví někdo co by mohlo způsobovat cukání při jemným přidání plynu?Příklad popojíždím v koloně jsem rozjetý na dvojku jemně přidávám plyn a cítím jak auto mírně skáče prostě takový nelineární chování a když popojíždím a rozjedu se s mírně přidaným plynem a pak zastavím tak otáčky lítaj někde mezi bodem chcípnutí a 1300ot/min.Když ho krmím pod plynem tak je to OK.Mimo město to vůbec nepociťuju,ale ve městě při popojíždění je to katastrofa když jedu za někým třicet mám lehce sešláplej plyn tak se to chová jako kdybych ho pořád střídavě přišlapával.Palivový filtr nový,vzduchový filtr nový,svíčky nový,odvětrávání klikový skříně nový hadice i ventil,nový vlnovec od váhy ke škrtící klapce.Napadla mě ještě škrtící klapka a taky plynovej pedál je krozně tuhej nevím,jestli to na to může mít vliv,jestli stím máte někdo zkušenost budu rád za každou radu je to 320i M52.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#2 Příspěvek od Killca »

jakou mas prumernou spotrebu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#3 Příspěvek od jAKUB »

Čau,když jedu mimo město tak kolem 8-9l/100km a když jezdim město celkem svížně tak 12.9l/100km.Dneska jsem to pozoroval a přijde mi jako když mirně přidávám plyn tak jako kdybych z něj sundal nohu přitom jí tam pořád mám ve stejné poloze a pak se to zase chytne a takhle pořád dokola :(Ale je to úplně jiný vynechání než například od špatný cívky/svíčky tam to je jako kdyby motor prostě vynechal tohle je jako kdybys mu ubral plyn.
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#4 Příspěvek od jAKUB »

Napadlo mě,jestli není nějak zasraná ta škrtící klapka nebo jsem přemýšlel i nad váhou vzduchu,ale je mi divný,že když jí odpojím tak nepozoruji žádnou změnu jen auto chcípne po odpojení při nastartovaným motoru.Když jí odpojim a nastartuju bez ní tak to nechcípne a chová se to stejně jako když je zapojená.Kdyby byla špatná tak by to nechcíplo po odpojení tím,že spadnou otáčky,ale vůbec by to nereagovalo ne?
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od DAVe_1 »

ja mel pocukavani na M42 ISu, dal jsem novej vzduchac a svicky a byl klid.
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#6 Příspěvek od jAKUB »

To mám všechno nový a stejně je tam problém.Zajímavý je,že to dělá opravdu jen při nízkých rychlostech.Když jedu třeba na trojku,čtyřku,pětku a mám tam 1200ot/min a přidám tak pohoda ve větší rychlosti,ale na jedničku a dvojku je to znát
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od TOPCAR »

Dobrý den, podobný problém se řešil u nás na servisu a dělala to škrtící klapka, resp. její potenciometr.
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#8 Příspěvek od jAKUB »

TOPCAR píše:Dobrý den, podobný problém se řešil u nás na servisu a dělala to škrtící klapka, resp. její potenciometr.
To je přesně to co mě napadlo :) Dá se ten poťák vyměnit,nebo se musí dát nová celá klapka?Díky za info
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#9 Příspěvek od zool »

jAKUB píše:Čau,neví někdo co by mohlo způsobovat cukání při jemným přidání plynu?Příklad popojíždím v koloně jsem rozjetý na dvojku jemně přidávám plyn a cítím jak auto mírně skáče prostě takový nelineární chování a když popojíždím a rozjedu se s mírně přidaným plynem a pak zastavím tak otáčky lítaj někde mezi bodem chcípnutí a 1300ot/min.Když ho krmím pod plynem tak je to OK.Mimo město to vůbec nepociťuju,ale ve městě při popojíždění je to katastrofa když jedu za někým třicet mám lehce sešláplej plyn tak se to chová jako kdybych ho pořád střídavě přišlapával.Palivový filtr nový,vzduchový filtr nový,svíčky nový,odvětrávání klikový skříně nový hadice i ventil,nový vlnovec od váhy ke škrtící klapce.Napadla mě ještě škrtící klapka a taky plynovej pedál je krozně tuhej nevím,jestli to na to může mít vliv,jestli stím máte někdo zkušenost budu rád za každou radu je to 320i M52.
vitej v klubu, mam to samy na 318i m43,menil jsem stejny veci jako ty + jeste civku zapalovani valcu, a porad to skube, uz to resim pres pul roku a nic...
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od xSAFA »

Mění se pouze snímač polohy ;) Mám podobný problém, diagnostika snad řekne víc... :)
TOPCAR
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od TOPCAR »

Podotýkám, že vadný potenciometr škrtící klapky se někdy nezapíše na diagnostice a jeho průběh je potřeba přezkoušet na osciloskopu.
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#12 Příspěvek od jAKUB »

Snad si stím poradí origo diagnostika by mohla umět zobrazit aktuální hodnotu která leze z potenciometru ne?A když tam budou skákat nějaké numera které jsou mimo rozsah tak mám jasno,že musím vyměnit snímač :)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#13 Příspěvek od Foldas »

na isu v e30 to samé potenciometr v hajzlu vyměněn a pohoda
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#14 Příspěvek od jAKUB »

Nemá někdo tušení jak se co nejlépe dostat ke škrtící klapce?Sundal jsem airbox,vlnovce,tu pomocnou klapku jak otvírá jen ve vyšších otáčkách a stejně tam je pekelnej přísup skoro nic tam nevidím napadlo mě sundat podběh a zkusit to bokem?Nemá někdo lepší řešení?Je to na 320i M52 E46
Odpovědět